|

اهداف رزمایش حضرت علی بن موسی الرضا (ع)

برگزاری رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در البرز

رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در استان با نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز؛ رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین، با برقراری ارتباط ویدئویی با فرماندهان سپاه استان ها و رده‌ها برگزار شد.

این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه‌جویی به ‌عنوان یک سیاست در متن خطوط اساسی برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.

index

این رزمایش با هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی در ساعات اداری و کاهش 60 درصدی در ساعات غیر اداری می باشد. رزمایش موصوف از یکم تیر به مدت سه ماه با عنوان «رزمایش حضرت علی بن موسی الرضا (ع)» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

اجرای اقدامات مؤثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولد‌های برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و سیستم‌های روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز و... از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش است. این رزمایش  به طور همزمان در استان البرز برگزار شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها