|

کرج چند درصد جمعیت البرز را شامل می‌شود؟

شهرستان کرج ۷۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و از خیلی از شهرستانهای استان جمعیت بیشتری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

غفور قاسم پور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و جمعی از مدیران مرکز استان در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، پیشاپیش ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم اظهار داشت:

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر، در طول این ۳۸ ماه حضور در فرمانداری کرج اولین بار بود که رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه نشست‌هایی را قبل از تخصیص اعتبارات شهرستانها با فرمانداران داشتند و شخصاً در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان حضور پیدا نمودند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: شهرستان کرج ۷۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و از خیلی از شهرستانهای استان جمعیت بیشتری دارد که چالش‌های متعددی را ایجاد می‌کند.

معاون استاندار با اشاره به محدودیت اعتبارات گفت: وضعیت شهرستان کرج در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، آب، کشاورزی و.. در کشور نیز جزو آخرین‌ها است؛ سالانه ۱۰۰ هزار جمعیت به جمعیت فعلی اضافه می‌شود که این روند برنامه ریزی ها را سخت و دشوار می‌سازد.

وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی شهرستان کرج افزود: هر چند سال نیز یک شهرستان جدید در استان ایجاد می‌شود، به ویژه این رشد جمعیت در مناطق حاشیه نشین بیشتر است.

فرماندار کرج گفت: مردم خواستار افتتاح پروژه‌های خدماتی بیشتر هستند اما این اعتبار باید بین پروژه‌های نیمه تمام تقسیم شود که کافی نیست.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگراه شمالی، قطار شهری و… نیز اعتبارات ویژه ای را می‌طلبد که این تخصیص در مقایسه با نیازهای اعتباری ناچیز است، بنابراین مدیران برای جذب منابع ملی تلاش کنند.

فرماندار کرج با اشاره به کمبود زیرساخت‌های شهرستان کرج در حوزه منابع آبی، کشاورزی، راه و تجهیزات و امکانات شهرستانی گفت: در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور محترم نیز اعتبارات خوبی اختصاص یافته که انتظار می‌رود به شهرستان کرج نیز تخصیص یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها