|

زنده نگهداشتن حماسه بزرگ کربلا در البرز

کاروان نمادین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به همت گروه نمایشی حماسه خورشید حرکت خود را در محمد شهر به مقصد امام زاده عبدالله آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مسئول گروه نمایشی حماسه خورشید با اشاره به این که این گروه نمایشی کار خود را از سال 1389 آغاز کرده است، گفت: در این مدت همه ساله در دوم محرم کاروان نمادین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) همزمان با برپائی نمایشگاهی از واقعه صحرای کربلا در جوار آستان مقدس امام زاده عبدالله حرکت خود را در محمد شهر به سمت این آستان آغاز می کند تا گوشه هایی از حماسه بزرگ کربلا و عاشورا را به نمایش بکشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام حجت زادشیر در خصوص اهداف بارز این کار نمایشی افزود: سعی شده است تا با این حرکت نمادین و اجرای برنامه های مذهبی و نمایشگاه ارادت قلبی خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان ابراز نماییم به این شکل عاشقان و عزاداران حسینی را بیش از پیش با راه و اهداف امام حسین (ع) و از خود گذشتگی یاران با وفیایش در صحرای کربلا آشنا سازیم و این فرهنگ در جامعه جاری و ساری شود.

زاد شیر همچنین اضافه کرد: این نمایشگاه در طول دهه اول محرم پذیرای شهروندان و عزاداران حسینی است و کاروان نمادین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در روزعاشورا از آستان مقدس امام زاده عبدالله به سمت محمد شهر باز خواهد گشت .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها