|

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در البرز

متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف شهرستان کرج با شیوه یکسان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر، وی افزود: بررسی‌های میدانی کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان در یک باند سه نفره اقدام به شناسایی خودروهای پراید و پژو فاقد تجهیزات بازدارنده کرده و در ساعت پایانی شب خودروهای شناسایی شده را به وسیله پیچ گوشتی باز کرده و لوازم آن را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه مشخصات به دست آمده است از سارقان در اختیار کلیه واحدهای انتظامی استان البرز و استان‌های همجوار قرار گرفت که با توجه به اقدامات صورت گرفته ۲ نفر از سارقان در حین تردد با خودرو سرقتی توسط کلانتری ۱۳ شهرستان شهریار دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی یک نفر دیگر اقرار کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه همدست دیگر متهمان در شهرستان نظرآباد شناسایی و دستگیر شد، گفت: یک مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از او مخفیگاه تعداد قابل توجهی لوازم خودرو سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد تا با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها