|

قتل پدر ۷۱ ساله به دست فرزند در استان البرز

پسر کوچک خانواده با همدستی مادرش که در قتل پدر ۷۱ ساله خود مشارکت داشت، دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

در یک پرونده قتل در استان البرز، پسر کوچک خانواده با همدستی مادر خود پدرش را مسموم کرد و به قتل رساند و پس  از این ماجرا مادر خانواده مدعی شد که همسرش گم شده و به خانه برنگشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، مادر خانواده درباره روز حادثه گفت: روز حادثه پنج‌شنبه ظهر بود که پسر کوچکم با من جر و بحث کرد و گفت که دیگر کاری با من ندارد و از این به بعد، آن یکی پسرم خرجم را بدهد. من به خانه پسر وسطی‌ام رفتم و دو روز را در آنجا گذراندم. در نهایت روز دوشنبه به خانه برگشتم.

این متهم ادامه داد: روز سه‌شنبه بود که پسر کوچکم به من گفت که تحت فشار است و زنش جا و مکان می‌خواهد. روز پنج‌شنبه هم پسرم قرص گرفت و به من گفت که می‌خواهد پدرش را بکشد. من هم بخاطر اینکه عروسم نفهمد، سکوت کردم.

وی با بیان اینکه خودم غذا را به همسرم دادم و بعد از اینکه همسرم غذا را خورد، به اسهال و استفراغ شدید دچار شد، گفت: عروسم هم گمان می‌کرد که حال همسرم به روزهای قبلش برمی‌گردد و نمی‌دانست که چه اتفاقی افتاده است. پسرم هم منتظر بود که این زمان بگذرد.

مادر خانواده گفت: بعد از اینکه همسرم فوت کرد، پسرم تنهایی او را لای پتو پیچید و او را در صندوق عقب ماشین قرار داد و به اختر‌آباد برد.

سرهنگ مهدی حاجی‌حمدی، رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در زمان بازگویی موضوع توسط مادر خانواده خطاب به وی، تصریح کرد: علاوه ‌بر شما، عروستان هم همراه پسرتان بود. وقتی هم همسرتان فوت کرد، شما و پسرتان جسد را از طبقه اول می‌کشید و خیلی عادی همسرتان را داخل ماشین گذاشتید.

سرهنگ حاجی‌حمدی، با اشاره به اینکه بالاخره عروستان هم نظاره‌گر این صحنه بود، گفت: اظهارات متهم با آنچه که اتفاق افتاده، تناقض دارد. زمانی هم که جسد را در داخل جاده پرتاب کردید، باز هم عروستان حضور داشته و شاهد این ماجرا بوده است.

متهم نفر اول این پرونده درباره این حادثه ادامه داد: من به همراه پسرم از ماشین پیاده شدیم و جسد را رها کردیم. در ادامه رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز گفت: برای اینکه موضوع را عادی جلوه بدهند، مجدد به مسافرت رفتند تا همه شک‌ها را از بین ببرند. دو روز بعد از مسافرت، حاج خانم به پسر بزرگشان اطلاع می‌دهد که پدرشان گم شده است.

متهم نفر اول این پرونده درباره این حادثه ادامه داد: من به همراه پسرم از ماشین پیاده شدیم و جسد را رها کردیم.

مادر این خانواده درباره خودش گفت: متولد ۱۳۳۸ هستم. همسرم نجار بود و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی بود. پسر آخرمان هم خانه و زندگی نداشت و با ما زندگی می‌کرد. هیچ‌وقت هم اختلافی بین خانواده پیش نمی‌آمد.

سرهنگ حاجی‌حمدی در خصوص پرونده، بیان کرد: روز شنبه بود که پسرشان اعلام فقدانی کرد و سپس پرونده تحت عنوان فقدانی افراد، در دایره دوم پلیس آگاهی البرز مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که فرد فقدانی داخل منزل بوده و بیرون از خانه ترددی نداشته است. بنابراین هر اتفاقی که رخ داده، داخل خانه بوده است.

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز، تصریح کرد: ما هم هر سه پسر خانواده و همسر مقتول را فراخواندیم و با توجه به مستنداتی که داشتیم، مجبور به اعتراف شدند.

در ادامه، همسر مقتول در پاسخ به این سوال که درباره گم شدن همسرتان چه جوابی برای پسر بزرگتان داشتید، گفت: در پاسخ به سوال پسر بزرگم گفتم که پدرت همین امروز برای پیاده‌روی بیرون رفته و برنگشته است. در نهایت به کلانتری آمدیم و اعلام فقدانی کردیم.

در ادامه پسر کوچک خانواده درباره پدرش گفت: پدرم در زندگی‌ام خیلی دخالت می‌کرد. سه سال در خانه پدری به همراه همسرم زندگی می‌کردیم.

او گفت: پدرم می‌گفت که این‌ها دو نفر هستند و حقوق ما جوابگوی چهار نفر نیست. درحالی که گوشت و مرغ خانه را من تهیه می‌کردم. اما پدرم می‌گفت که باید دو میلیون اجاره بدهی.

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز درباره جزئیات تکمیلی پرونده، گفت: در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال جاری، آقایی به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کرد و خبر از فقدانی پدر ۷۱ ساله خود داد. ماجرا به این صورت بوده که مادر خانواده به پسر بزرگ خانواده زنگ زده و اطلاع داده که پدرشان از دیروز برنگشته است. بعد از بررسی، کارآگاهان دایره دوم به این نتیجه می‌رسند که جنایت علیه فقدانی در خانه مقتول صورت گرفته است.

به گفته سرهنگ حاجی‌حمدی، هر دو متهم پرونده مشارکت در قتل داشتند ولی از آنجایی که نقش اصلی را پسر کوچک خانواده ایفا کرده، مجازاتش سنگین‌تر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها