|

محدودیت های تازه کرونایی

کدام اصناف البرز تعطیل می شوند؟

با توجه به نارنجی شدن استان البرز قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج اطلاعیه جدید صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج طی اطلاعیه ای ضمن تبریک سال جدید از هم شهروندان عزیز، اقشار واصناف مختلف، اصحاب محترم رسانه و عموم دست اندرکاران اجرای این طرح، جزئیات روند اعمال محدودیت های مبارزه با کرونا را از روز سه شنبه هفته جاری بمدت دو هفته اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج متن کامل اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان کرج بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و با توجه به افزایش موج سفرهای نوروزی در هفته اخیر، شاهد تغییر شرایط شهرستان کرج از وضعیت زرد کرونایی به شرایط نارنجی شده ایم. بر این اساس ضمن قدردانی از همراهی مردم شریف شهرستان کرج، اقشار و اصناف مختلف، اصحاب رسانه و عموم دست اندرکاران اجرای این طرح نکات ذیل به استحضار می رسد: بر اساس گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی و افزایش سفرهای نوروزی سرعت گسترش همه گیری بیماری کرونا در شهرستان کرج افزایش یافته و تعداد مبتلایان پذیرش شده در بیمارستان ها از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافته است، از این رو با توجه به سهل انگاری ها در اجرای دستورالعمل ها، مجدد به محدودیت های پیشین باز خواهیم گشت که اجرای کامل محدودیت ها نیز خود تحمل دشواری های مضاعفی را به همراه خواهد داشت البته که این امر نیز ناشی از عادی انگاری بیماری کرونا در ایام نوروز بوده است.

بر این اساس طبق تصمیمات اتخاذ شده توسط قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج از روز یکشنبه هفته جاری، محدودیت های جدید بمدت دو هفته از ( هشتم فروردین لغایت ۲۲ فروردین ماه) در همه ی شهرهای شهرستان کرج مجدانه اعمال خواهد شد.

همچنین با عنایت به فرا رسیدن سیزدهم فروردین ماه  و روز طبیعت حضور شهروندان و مسافران در مراکز عمومی، پارک ها،باغ ها و بوستان ها، فضاهای سبز و ... بمنظور کاهش تبعات افزایش دامنه بیماری ناشی از گردهمایی ها و محافل ممنوع می باشد.

 علاوه بر این، هرگونه تردد شبانه خودروهای مشمول، ازساعت ۲۲  الی ۳  بامداد، ممنوع است و در مورد متخلفین براساس تشخیص دوربین های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می شود.

به اطلاع می رسد، محدودیت های پیش بینی شده برای فعالیت اصناف ومشاغل وسایرفعالیت ها، متناسب با وضعیت جدید اعلامی شهرهای نارنجی اکیداً اعمال می شود.

از روز سه شنبه محدودیت های بیشتری در شهرستان کرج اعمال خواهد شد و مسافران نوروزی باید نسبت به رعایت این محدودیت ها توجه بیشتری داشته باشند.

همچنین مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، کاهش حضور کارکنان بر حسب وضعیت نارنجی پیش‌بینی شده است.

بر این اساس  در شرایط نارنجی تنها فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ مجاز است.( فهرست مشاغل در ادامه آمده است.)

index

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها