|

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

۷۰ درصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل دختر هستند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ۷۰ درصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این استان دختر و در سنین ۶ تا ۱۱ سال هستند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز؛ سالار قاسمی اظهار کرد: پویش ملی شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل برای اولین بار در استان البرز با هدف بازگشت دانش‌آموزان به فرآیند تحصیل و ارتقای سطح دانش آنها کلید خورده است.

وی بیان کرد: اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور که آموزش در بستر فضای مجازی رخ می‌دهد، برخی دانش‌آموزان به دلیل نداشتن گوشی، تبلت و حتی عدم دسترسی به اینترنت در برخی مناطق از نعمت آموزش محروم شدند. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اکنون در استان البرز ۴۶۰ هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول امر تحصیل هستند، تصریح کرد: ۷۰ درصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل دختر و در سنین ۶ تا ۱۱ سال هستند.

وی با بیان اینکه آمادگی ثبت‌نام دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اتباع کشورهای دیگر هم داریم، خاطرنشان کرد: با شناسایی این دانش‌آموزان روند حضور و ثبت‌نام آنها باید طی شود. قاسمی اظهار کرد: از مؤسسات، نهادها، سمن‌ها و رسانه می‌خواهیم در شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به ما کمک کنند تا هرچه سریع‌تر به چرخه آموزش برگردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: بر این اساس شهروندان در صورت داشتن فرزند و یا اطلاع و شناسایی کودک بازمانده از تحصیل با تلفن‌های معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ۰۲۶۳۲۵۶۳۱۹۱، ۰۲۶۳۲۵۳۵۷۱، ۰۲۶۳۲۵۲۲۷۲۸ تماس بگیرند.

منبع: مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها