|

رئیس اتحادیه قنادان کرج:

برخورد با گران‌فروشی قنادان کرجی

رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج گفت: نرخ‌های جدید زولبیا و بامیه به واحدهای صنفی ابلاغ شده در صورت تخلف برخورد می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

رضا امامی صبح امروز در حاشیه بازدید از قنادی‌های سطح شهر کرج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران اظهار کرد: تعیین نرخ‌های جدید زولبیا و بامیه از جمله اقدامات این اتحادیه پیش از ماه مبارک رمضان است که همه ساله و در زمان بندی معین در دستور کار هیأت مدیره قرار گرفته است.

وی بیان کرد: روال اداری و قانونی آن از طریق کمیسیون نرخ گذاری اتاق اصناف و کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان پیگیری می‌شود و پس از بررسی و تصویب نهایی، نرخ‌های مصوب از طریق اتحادیه به اعضا تحت پوشش صنف ابلاغ می‌گردد.

رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج تصریح کرد: پس از ابلاغ نرخ‌های جدید، تمامی همکاران و متصدیان واحدهای صنفی قنادی موظف به فروش زولبیا و بامیه بر اساس نرخ‌های مصوب شده باشند و فروش این شیرینی با نرخ‌های بالاتر تخلف محسوب می‌شود.

وی نرخ‌های جدید برای زولبیا و بامیه درجه یک را ۴۵ هزار تومان و درجه دو را ۳۶ هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: همشهریان در صورت مشاهده گران‌فروشی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۲۶۷۸۵۷-۰۲۶ به بازرسان اتحادیه صنف قنادان کرج یا با شماره‌های ۳۲۵۲۸۳۵۱-۹ به بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز گزارش دهند.

منبع: مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها