|

بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار

ارزان‌ترین مناطق کرج برای اجاره‌نشینی کدامند؟

هشتگرد، مارلیک و محمدشهر، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، ارزان‌ترین مناطق برای اجاره‌نشینی در استان البرز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

هشتگرد، مارلیک و محمدشهر، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، ارزان‌ترین مناطق برای اجاره‌نشینی در استان البرز هستند.

به دلیل افزایش قیمت و اجاره مسکن در تهران طی چند سال گذشته، بسیاری از افراد به دلیل عدم توانایی مالی، استان البرز را برای سکونت به دلیل هم‌جواری با تهران و قیمت‌های پایین‌تر نسبت به تهران، انتخاب می‌کنند هر چند قیمت اجاره در بسیاری از مناطق کلان‌ شهر کرج حتی از بسیاری از نقاط تهران هم بالاتر است.

ارزان‌ترین مناطق استان البرز برای اجاره‌نشینی کدامند؟

بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار، ۹ منطقه از ارزان‌ترین مناطق استان البرز برای اجاره‌نشینی انتخاب شدند.

شهر جدید هشتگرد، در ۶۵ کیلومتری اتوبان تهران – قزوین ارزان‌ترین محله برای اجاره‌نشینی در استان البرز است. متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری در شهر جدید هشتگرد برابر با یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

در لیست به دست آمده، مناطق مارلیک، محمدشهر و منظریه کرج، بعد از هشتگرد، ارزان‌ترین نرخ اجاره ماهانه را دارند. متوسط اجاره در منطقه مارلیک، دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، در منطقه محمدشهر و دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در منطقه منظریه متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری سه میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است.

گران‌ترین منطقه در فهرست موجود، منطقه گلشهر با نرخ اجاره چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

البته این قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری با سن دو تا پنج‌سال در ۱۰ روز گذشته است.

1415

منبع:تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها