|

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز پاسخ می دهد

نماز عید فطر در البرز چگونه برگزار می شود؟

نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌های استان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا نماز عید سعید فطر امسال با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در شبستان‌ها و فضای باز مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌های مختلف استان برگزار می‌شود تا از تجمع در یک محله جلوگیری شده و نمازگزاران به صورت غیرمتمرکز در نقاط مختلف نماز بخوانند. حجت‌الاسلام ولایی‌برحق از مردم خواست برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همچون سجاده، مهر و تسبیح به همراه داشته باشند.

حجت‌الاسلام ولایی در رابطه با مبلغ زکات فطره ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دفاتر مراجع معظم تقلید، اطلاعیه‌هایی در مورد مبلغ زکات فطره و کفاره روزه‌ ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ منتشر کرده‌اند. دفتر مقام معظم رهبری امسال میزان زکات فطره بر مبنای قوت غالب گندم را مبلغ ۲۰ هزار تومان، بر مبنای قوت غالب برنج مبلغ ۷۰ هزار تومان و کفاره روزه غیر عمد را مبلغ ۵۰۰۰ هزار تومان و کفاره روزه عمد مبلغ ۳۰۰ هزار تومان (که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود) اعلام کرده است. گفتنی است روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت اول شوال و عید فطر است.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها