|

دلار پایین می آید؟

پیش بینی قیمت دلار؛ اثر تنش عراق بر بازار ارز

در صورتی که در روز جاری دلار بالای محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت نشود، احتمال افت تا حمایت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان نیز وجود خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

دلار برای دومین روز متوالی در دامنه ای محدود نوسان کرد. اسکناس آمریکایی در روزهای یک شنبه و دوشنبه در بازه ۲۹ هزار و ۵۰۰ الی ۲۹ هزار و ۷۸۰ تومان، تغییرات خود را به ثبت رسانده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اکوایران؛ برخی تحلیل گران باور دارند تا زمانی که تکلیف مذاکرات هسته ای مشخص نشود، اسکناس آمریکایی به نوسانات محدود خود ادامه خواهد داد و از کانال ۲۹ هزار تومان به راحتی خارج نخواهد شد. مطابق با این نظریه نمی توان انتظار نوسان شدید یا معنادار را در روز سه شنبه داشت. این در حالی است که بخشی از فعالان باور دارند که دلار با حمایت شدن در محدوده ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، آماده صعود جدیدی می شود. 

دیشب در بازار پشت خطی نیز اسکناس آمریکایی توانست خود را به محدوده 29 هزار و 800 تومان برساند و در صورتی که در روز جاری بالای این محدوده تثبیت شود، می تواند به سوی مقاومت ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کند. برخی از فعالان نیز اشاره می کردند که دیروز ارزش دلار در بازار سلیمانیه عراق به بالای مرز ۳۰ هزار تومانی رفت و این موضوع می تواند قیمت ارز در بازار داخلی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. گفته می شود که به واسطه ناآرامی های عراق، تقاضا برای خرید ارز در منطقه سلیمانیه کمی بیشتر شده است. 

در صورتی که در روز جاری دلار بالای محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت نشود، احتمال افت تا حمایت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان نیز وجود خواهد داشت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها