|

امروز منتظر کاهش قیمت سکه باشیم؟

قیمت ربع سکه در نیمه دوم هفته گذشته تحت تاثیر این خبر تقریبا ۱ میلیون تومان پایین آمد و از محدوده ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سطح ۷میلیون…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصادنیوز، روز موعود فرار رسید. طبق خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر قرار است  از امروز به مدت سه روز کاری ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی در بورس کالا عرضه شود.

قیمت ربع سکه در نیمه دوم هفته گذشته تحت تاثیر این خبر تقریبا ۱ میلیون تومان پایین آمد و از محدوده ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سطح ۷میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ریزش کرد.

ربع سکه، قیمت سکه را زمین می زند؟ 

در بازار سکه امامی هم قیمت فلز زرد رنگ در یک محدوده خاص معامله شد.برخی از تحلیل گران تصور می کنند عرضه 500 هزار قطعه ربع سکه در بازار امروز می تواند زمینه ساز نزول در بازار سکه امامی شود. این دسته از فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ دلار هم در بازار امروز عقب نشینی کند  قدرت معامله گران کاهشی بیشتر خواهد شد 

سیگنال قیمت طلا به بازار سکه در ایران 

با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به افزایش قیمت اونس طلا در روز های پایانی هفته قبل می گفتند این امر احتمالا موجب تقویت سطح انتظارات برای سکه امامی شود و دست معامله گران افزایشی در بازار امروز بالا تر باشد. بررسی ها نشان می دهد که قیمت طلا جهانی در در انتهای هفته قبل تا بالای مرز حساس 1900 دلار بالا رفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها