|

آخرین مهلت برای سود 250 میلیونی خرید 207 از بورس!

بورس کالا شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی که قرار است سه‌شنبه هفته جاری عرضه شود را ابلاغ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی که قرار است سه‌شنبه هفته جاری عرضه شود را ابلاغ کرد و بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ فردا (دوشنبه) خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، قرار است پژو ۲۰۷ دستی سفید دوم اسفندماه، با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با ۱۰۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه شود. تاریخ تحویل این خودرو به خریداران ۳۱ خردادماه سال آینده خواهد بود. بر این اساس امکان تغییر رنگ بدون هزینه به انتخاب خریدار وجود دارد.

f

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ است. به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه خواهند داشت.

بر این اساس اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس با مراجعه به سایت Esale.ikco.ir باید نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند. همچنین خریدار باید هزینه بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت چهار میلیون و ۳۷۱ هزار تومان به اضافه ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی را نیز پرداخت کند.

اما خرید 207 از بورس چقدر سود دارد؟

207 دستی در شرایطی قرار است در بورس عرضه شود که بازار خودرو روزهای متلاطمی را پشت سر می گذارد و قیمت ها روند صعودی دارند به طوریکه در هفته گذشته قیمت اکثر خودروها 5 درصد گران تر شد و از طرفی ایران خودرو هم که اعلام کرد سال آینده تولید 206 را متوقف می کند و این موضوع باغث اقبال زیاد بازار به سمت 207 شد و قیمت این محصول بیشتر از سایر خودرو در هفته گذشته گران شد.

از طرفی پژو 207 در عرضه های قبلی بورس حدود 375 میلیون تومان کشف قیمت شد اما پیش بینی میشود باتوجه به شرایطی که ذکر شد قیمت این محصول پرطرفدار در عرضه پیش رو از 400 میلیون تومان هم فراتر برود.

گفتنی است پژو 207 دستی فمانهیدرولیک در بازار آزاد 650 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها