|

قیمت سکه امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند

سکه ارزان شد؛ بعد سفر «گروسی» قیمت ها چه می شود؟

امروز پنجشنبه 11 اسفند 1401 قیمت «سکه امامی» 28 میلیون و 945 هزار تومان اعلام شد و به کانال ۲۸ میلیون عقب‌نشینی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز پنجشنبه 11 اسفند 1401 قیمت «سکه امامی» 28 میلیون و 945 هزار تومان اعلام شد یعنی نسبت به روز گذشته 220 هزار تومان کمتر به کانال ۲۸ میلیون عقب‌نشینی کرد.

همزمان قیمت «سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم» 25 میلیون و 925 هزار تومان معامله میشود و از محدوده ۲۶ میلیون پایین آمده است. 

سکه گرمی، همچنان بدون تغییر قیمت همان شش میلیون و ۴۱۰ هزار تومان دست به دست می‌شود.

قیمت انواع سکه

  انواع سکه طلا   

چهارشنبه

امروز

امامی

29 میلیون و 165 هزار تومان

28 میلیون و 945 هزار تومان

طرح قدیم

26 میلیون و 210 هزار تومان

25 میلیون و 925 هزار تومان

یک گرمی

شش میلیون و 410 هزار تومان 

شش میلیون و 410 هزار تومان

ریزش 9 میلیونی قیمت سکه در یک هفته

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت سکه در یک هفته 9 میلیون تومان ارزان شد. یک شایعه هم در بازار دست به دست می‌شد که می‌طلبد بانک مرکزی درباره آن موضع‌گیری کند. در بازار شایعه شده بود قالب سکه‌های عرضه شده در  بورس کالا  مشکل داشته است. شایعه‌ای که اگر به سکوت برگزار شود اثر منفی بر بازار دارد.

پیش بینی قیمت سکه 

در شرایط فعلی فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری به مسیر کاهشی روز قبل ادامه دهد این امر ممکن است باعث تداوم کاهش قیمت سکه شود. 

سکه امامی در 2 روز گذشته توان قوی برای رشد قیمت نداشته است و در این بازار، میزان فروش فلز گران بهای داخلی به شکل معناداری بالا رفته است. با وجود بالا رفتن میزان فروش ها در بازار سکه، این فلز گران بها فاصله معناداری با از دست دادن مرز 30 میلیون تومانی دارد. 

برخی تحلیل گران باور دارند، در صورتی که طی یک هفته آینده، فلز گران بهای داخلی مرز 30 میلیون تومانی را حفظ کند، می توان از شکل گیری یک هسته جدید مقاومتی در بازار سکه خبر داد.

در بهمن ماه، هسته مقاومت سنگین فلز گران بهای داخلی مرز 20 میلیون تومانی بود و افت به زیر این مرز بسیار دشوار به نظر می رسید. 

در این میان، شماری از بازیگران بازار باور دارند، افت یا رشد قیمت سکه بستگی به اتفاقات سیاسی روزهای آینده و سفر گروسی به تهران و نشست شورای حکام در 15 اسفند ماه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها