|

قیمت طلا امروز شنبه ۲۷ اسفند

قیمت طلا رکورد تاریخی زد!

امروز شنبه 27 اسفند قیمت هر گرم طلا ۱۸عیار 124هزار تومان افزایش قیمت داشت و به دو میلیون و ۴۳۸ هزار تومان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز شنبه 27 اسفند 1401 قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار دو میلیون و ۴۳۸ هزار تومان اعلام شد یعنی در مقایسه با پنجشنبه  124 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه

امروز

دو میلیون و 314 هزار تومان

دو میلیون و 438 هزار تومان

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار بیش از دو درصد افزایش یافت زیرا موجی از بحران‌های بانکی بازارهای جهانی را تکان داد و شمش را در مسیر بزرگ‌ترین رشد هفتگی خود در سه سال گذشته قرار داد؛ در حالی که شرط‌ بندی برای فدرال رزرو کمتر تهاجمی در مبارزه با تورم تقویت شد.

تای وونگ، تاجر مستقل فلزات مستقر در نیویورک اظهار کرد که طلا با توجه به ترس از انتشار اخبار بد بانکی بیشتر در آخر هفته افزایش یافته است و امیدوار است که فدرال‌رزرو افزایش نرخ بهره را در هفته آینده متوقف کند.

سقوط بانک سیلیکون ولی در ایالات‌متحده آسیب‌پذیری بانک‌ها را در برابر نرخ‌های به شدت بالاتر نشان کرده است.

دلار و بازارهای سهام سقوط کردند و شمش را به سرمایه‌گذاری جذاب‌تری تبدیل کردند. بسیاری از اقتصاددانان رویترز اظهار کردند که فدرال‌رزرو با وجود آشفتگی اخیر در بخش بانکی، در ۲۲ مارس نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش خواهد داد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره برای بیشترین درصد افزایش هفتگی در میان چهار فلز گرانبها تعیین شد که در روز جمعه ۳.۱ درصد رشد کرد و به ۲۲.۳۸ دلار در هر اونس رسید. پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۷۴ دلار و ۲۱ سنت رسید و پالادیوم با دو درصد کاهش به ۱۴۰۱ دلار و ۶۳ سنت رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها