|

فحش های رکیک رونالدو به رامین رضاییان + ویدیو

رضاییان در برنامه دورهمی خاطره جالبی از دیدار ایران و پرتغال تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان ملی پوش ایرانی تیم الشحانیه قطر امشب مهمان برنامه دورهمی بود و درباره اتفاقات جالبی صحبت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش خاطره جالبی درباره بازی ایران و پرتغال تعریف کرد. رضاییان درباره این بازی و تقابل با رونالدو گفت: ما در آن بازی با حرف هایی که آقای کی روش زده بود اصلا تحت تاثیر هیچ بازیکنی نبودیم. من هم دقیقا همین شرایط را داشتم و همه تمرکزم مهار رونالدو بود.

رضاییان همچنین در بخشی از صحبت هایش گفت: در مقاطعی از مسابقه سعی می کردم فقط روی مخ‌ رونالدو بروم و اعصابش را خرد کنم! در یک صحنه روی سر او هد زدم و وقتی پایین آمدم به او گفتم دیدی چطور روی سرت بلند شدم! کلا در آن بازی زیاد روی مخ رونالدو رفتم!

بیوگرافی و زندگینامه رامین رضاییان

  • نام :رامین
  • نام خانوادگی :رضاییان
  • تاریخ تولد :27 اسفند 1369
  • محل تولد :ساری
  • پست :دفاع راست
  • باشگاه سابق :پرسپولیس
  • شماره پیراهن :27
  • تاهل :مجرد
  • شماره پیراهن تیم ملی :23

فحش های رکیک رونالدو به رامین رضاییان + ویدیو

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت ، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

فحش های رکیک رونالدو به رامین رضاییان + ویدیو

جریان رامین رضاییان و ریزه اسپور

در تیرماه 1395، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه باشگاه فوتبال چای کار ریزه اسپور ترکیه پیوست.

رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قرار دادش را فسخ کرد.

بازگشت به پرسپولیس

او بعد از چند وقت به تیم پرسپولیس بازگشت و مدتی نیز نیمکت نشین برانکو بود تا اینکه در یک بازی که بخت مهدی طارمی مقابل حسن هوری بسته شده بود و هر چقدر موقعیت داشت را در مقابل هوری ناتمام گذاشت رامین رضاییان به بازی آمده و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی نیز با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد که این صحنه اشکهای رامین را در مقابل هواداران به دنبال داشت.

فحش های رکیک رونالدو به رامین رضاییان + ویدیو

اخراج رامین از پرسپولیس

رامین رضاییان به دلیل درگیری که با علی علیپور در تمرینات پرسپولیس داشت، توسط برانکو ایوانکوویچ از تیم (فصل 95-96) کنار گذاشته شد و تلاش ها برای بازگشت او به ترکیب تیم پرسپولیس بی فایده بود و رامین از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه گرفت و به دنبال تیم جدید خود جست و جوهای کرد.

منبع : رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها