|

(عکس) «علیرضا رزم حسینی»؛ وزیر پیشنهادی صمت کیست؟

علیرضا رزم حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت را به عنوان قائم مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان که از لشکرهای خط شکن دوران دفاع…

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رزم حسینی متولد سال ۱۳۴۰ در استان کرمان، گزینه معرفی شده دولت روحانی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت است. وزارت صمت در ماه های اخیر، بدون وزیر مانده است و یکی از کلیدی ترین وزارت خانه های دولت تدبیر و امید، سکان دار ندارد. علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دولت دوازدهم است. پس از اخراج محمد رحمانی وزیر سابق صمت از دولت، وزارت صمت مدتهاست که وزیر ندارد.

طبق اطلاعات و مستنداتی که به روایت روزنامه رسمی قوه قضاییه در این گفتار امده است، گزینه روحانی برای تصدی وزارت صمت از مهر ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰، در دهه هشتاد و نود شمسی در شرکت های سهامی خاص، سهامدار و عضو هیات مدیره بوده است.

او از دی ماه سال نود و هفت به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد و در دولت یازدهم نیز استاندار کرمان، زادگاهش بود. علیرضا رزم حسینی از جمله کاندیداهای وزارت صمت است که در این عرصه، نه تحصیلات دانشگاهی دارد و نه سابقه درخشانی در حوزه تولید و کارآفرینی و امورات صنعتی و مهندسی. علیرضا رزم حسینی، دانش آموخته رشته اقتصاد از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

علیرضا رزم حسینی را به عنوان قائم مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان که از لشکرهای خط شکن دوران دفاع مقدس بود معرفی می کنند. لذا گزینه وزارت صمت، قائم مقام شهید سرلشکر قاسم سلیمانی است.

علیرضا رزم حسینی در دوران دفاع مقدس، هم رزم سرداران رشید اسلامی خرازی و کاظمی و باقری بود. علیرضا رزم حسینی موفق به دریافت نشان فتح از رهبر انقلاب شده بود. در تاریخ چهارم مهر ماه سال نود و شش، علیرضا رزم حسینی استاندار برتر ایران در صنعت گردشگری معرفی شد. هم چنین در دوم آذر ماه همان سال، استاندار برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل معرفی گردید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها