|

(عکس) شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش+ بیوگرافی

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش +اینستاگرام و جزئیات را در مجله نازی ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر سوئدی

او یکی از بازیگران ایرانی الاصل بوده که در حال حضار در کشور سووئد زندگی میکند وی متولد 16 تیرماه 1364 در شهر تهران میباشد و سابقه بازی در تئاتر و سینمای هالیوود را در کارنامه خود دارد و در سالهای اخیر توانسته در آثا پرمخاطب زیادی حضور داشته باشد و بازی های ا مورد توجه قرار بگیرد.

(عکس) شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش+ بیوگرافی

وی در سن 20 سالگی به رسمی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از اینکه بازی های او به خوبی دیده شد پیشنهادات زیادی از جانب کارگردان تئاتر در اروپا به او داده شد.

وی علاوه بر بازیگری در سال ۲۰۱۰ با اجرای موسیقی انفرادی شناخته شد.

دو بازیگر ایرانی تبار، شیما نیاورانی و بهار پارس که برای دریافت جایزه Guldbagge برای نقش اول و دوم نامزد بودند، در گفتگویی با بخش فارسی رادیو سوئد درشب گذشته در محل مراسم، از احساس خود پس از اهدای جوایز و اهمیتی که نامزدشدن برای این جایزه برایشان داشته گفته اند.

(عکس) شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش+ بیوگرافی

شیما نیاورانی درحال بازی در یک مجموعه تلویزیونی ست که پخش آن از ماه فوریه شروع می شود. او کارموسیقی نیز می کند و به زودی کارهای خود را منتشرخواهدکرد. او دراین گفتگو از حضور هرچه بیشتر زنان، چه بازیگر و چه کارگردان در سینمای سوئد درسال گذشته و ساختن فیلم هایی که زنان، نقش اول آنها را دارند اظهاررضایت و خوشحالی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی