|

(ودیو) وضعیت دردناک دانش آموزان روستای گواتامک خاش؛ روستای گواتامک کجاست؟

وضعیت دردناک مدرسه در روستای گواتامک خاش چگونه است؟ روستای گواتامک خاش کجاست و دانش آموزان این روستا در چه وضعیتی درس می خوانند.

لینک کوتاه کپی شد

انتشار یک ودیو از وضعت دردناک دانش آموزان روتای گواتامک خاش و حضور فقط یک معلم برای 170 دانش آموز و آن هم در یک کانکس واکنش های زیادی را به همراه داشت.

وضعیت مدرسه روستای گواتامک خاش چگونه درز پیدا کرد؟

یک بانوی خیر از وضعیت مدرسه گواتامک خاش ویدیو تهیه کرد و با معلم این مدرسه گفتگو کرد وضعیت دردناک دانش آموزان این مدرسه را انعکاس داد.

گواتامک کجاست؟

گواتامک یک روستای کوچک در بخش ایرنگان شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان ات که براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این مکان ۲۱۳ نفر (۶۱خانوار) بوده‌است.

پیشنهاد می شود: هرآنچه باید درباره روستای گواتامک خاش بدانید

واکنش آموزش و پرورش به انتشار ویدئویی از وضعیت یک مدرسه در خاش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی انتشار ویدئویی از یکی از مدارس شهرستان خاش در فضای مجازی، سایت‌ها و کانال‌های خبری که توسط بانوی خیری تهیه و منتشر شده است، به اطلاع می‌رساند این مدرسه در روستای گواتامک بخش ایرندگان شهرستان خاش از جمله مدارس غیردولتی در طرح خرید خدمات آموزشی است که دارای دو نیرو در قالب همین طرح و ۸۰ نفر دانش آموز می‌باشد.

فضای یکی از کلاس‌ها کانکس تعبیه شده و کلاس دیگر آن در یکی از اتاق‌های مسجد روستا دایر شده است. آنچه در تصاویر تهیه شده در این ویدئو مشاهده می‌شود حضور دانش‌آموزان در بیرون از کلاس درس به منظور دریافت لوازم التحریر اهدایی از سوی بانوی خیری است که این ویدئو را با هدف جلب مشارکت خیرین نیک اندیش برای ساخت فضای آموزشی استاندارد تهیه نموده است.

شایان ذکر است در مراحل مختلفی خیرین گرامی با هدف ساخت فضای آموزشی برای دانش آموزان این روستا ورود پیدا کرده اند، اما به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر و دشواری‌های خاص راه‌های مواصلاتی موفق به این مهم نشده‌اند.

خوشبختانه اخیراً خیر محترمی با نگاهی جهادی و نیک اندیشان موافقت نموده تا با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و حضور پیمانکاران بومی در فرآیند احداث فضایی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان این روستا مشارکت نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها