|

ماجرای افزایش نرخ سود بانکی ؛ آیا شایعه افزایش نرخ سود های بانکی حقیقت دراد؟

ماجرای افزایش نرخ سود بانکی چیست؟ شایعه افزایش نرخ سود دهی بانک ها از سمت همتی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تکذیب شد .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها خبر های زیادی از شابعه افزایش نرخ سود دهی بانک ها اعلام شده بود. اما آیا واقعا بانک مرکزی قصد افزایش نرخ سود های بانکی را دارد. در ادامه این متن برای اطلاع از ماجرای افزایش نرخ سود بانکی با ما همراه باشید. در روز های اخیر خبر هایی مبتنی بر افزایش نرخ سود های بانکی منتشر شده بود اما همتی رئیس بانک مرکزی در چهارم آبان ماه ۹۹ شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب نمود و گفت بانک مرکزی به دنبال افزایش نرخ سود نیست! و ما به دنبال روش ‌های دیگرى براى کاهش فشار تورمى در بازار ها هستیم.

ماجرای افزایش نرخ سود بانکی

همانطور که گفته شد در روز های اخیر خبر هایی مبتنی بر افزایش نرخ سود های بانکی منتشر شده بود. این خبر جنجال های زیادی در شبکه های مجازی به پا کرده بود و سرمایه گذاران به دنبال کشف واقعیت این امر بودند. به همین منظور همتی رئیس بانک مرکزی در چهارم آبان ماه ۹۹ شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب نمود و گفت بانک مرکزی به دنبال افزایش نرخ سود نیست! و ما به دنبال روش ‌های دیگرى براى کاهش فشار تورمى در بازار ها هستیم.

رئیس کل بانک مرکزی دیشب ضمن تکذیب افزایش نرخ سود اعلام کرد که بانک مرکزی به دنبال افزایش نرخ سود نیست. این درحالی است که پیش از این خیلی از فعالان بازار سهام نسبت به افزایش نرخ سود هشدار داده بودند که با این اتفاق بازار سهام احتمالا متاثر خواهد شد. همتی دیشب اعلام کرد:‌ بانک مرکزى به خوبى واقف است که، با توجه به وجود شوک منفى عرضه، ناترازى بانک‌ ها و نیاز مالى دولت، امروز افزایش نرخ سود بانکی سیاستى نیست که توفیق قطعى داشته باشد و بر همین اساس به دنبال روش ‌های دیگرى براى کاهش فشار تورمى در بازار ها است.

پیشنهاد می شود: پیش بینی بورس فردا سه شنبه 6 آبان 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها