|

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین اعلام شد . برندگان قرعه کشی خودرو شاهین در طرح پیش فروش محصولات سیاپا آبان 99 باید چقدر پرداخت کنن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فروش فوری ۹ محصول سایپا ویژه آبان ۹۹ که از ۶ آبان آغاز شد و تا پایان روز ۸ آبان نیز ادامه داشت بر اساس اعلام سایت سایپا زمان قرعه کشی سایپا و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری سایپا ویژه آبان ۹۹ اعلام شد. پس از پایان مهلت فروش فوری 9 محصول سایپا ویژه آبان ماه 99 سایت سایپا زمان قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را امروز دوشنبه 12 آبان 99 اعلام کرد. طبق اطلاعیه های اخیر قرار است که اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا آبان 99 امروز دوشنبه 12 آبان 99 اعلام شود. در ادامه برای اطلاع از جزئیات قرعه کشی و اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ برای خودرو شاهین و سایر محصولات عرضه شده در این طرح با ما همراه باشید.

زمان قرعه کشی فروش فوری سایپا ویژه آبان 99

مراسم قرعه کشی پیش فروش ۹ محصول سایپا امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می‌ شود. گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش ۹ محصول خود را از سه شنبه، ۶ آبان با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ آغاز کرد. مراسم قرعه کشی این دور از پیش فروش محصولات سایپا، روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می ‌شود. محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساینا دنده ای، تیبا ۲، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، شاهین ، کوئیک دنده ای، کوئیک. R و دو مدل نیسان تک سوز و دو گانه سوز با لاستیک رادیال است. گفتنی است این طرح فروش در راستای ایجاد فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو و ساز و کار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی اجرا شده است.

محصولات ارائه شده در طرح پیش فروش سایپا

گفتنی است در طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا محصولات متنوعی از جکله کوئیک ، شاهین و تیبا ارائه شده است که متقاضیان می توانستند برای خرید هر یک از آن ها اقدام کنند. البته در این طرح خودروهای دیگری نیز عرضه شده اند که عبارتند از:

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت ( به ریال) زمان تحویل
ساینا دنده ای 464.000.000 تیر، مرداد و شهریور 1400
تیبا2 477.000.000 تیر، مرداد و شهریور 1400
تیبا صندوقدار 435.000.000 تیر، مرداد و شهریور 1400
سایپا 151 455.000.000 تیر، مرداد و شهریور 1400
شاهین 1.337.000.000 تیر، مرداد و شهریور 1400
کوئیک دنده ای 648.000.000 مرداد 1400
کوئیک R 698.000.000 شهریور 1400
نیسان تک سوز با لاستیک رادیال 902.000.000 اردیبهشت 1400
نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال 1.012.000.000 اردیبهشت 1400

زمان تحویل خودرو در طرح فروش فروش آبان ۹۹ سایپا

گروه خودرو سازی سایپا موعد تحویل خودرو در طرح پیش فروش ۹ محصول خود را که از سه‌ شنبه، ششم آبان تا ۹ آبان ادامه داشت، تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرده است. به ‌این ترتیب برندگان قرعه ‌کشی اگر پیش پرداخت را بر اساس نیمی از قیمت خودرو در آبان ۹۹ انجام می‌ دهند، اما در سه‌ ماه چهارم سال ۹۹، سه ماه اول سال ۱۴۰۰، و سه ماه دوم سال ۱۴۰۰ باید خود را برای چند مرحله افزایش قیمت تا سقف ۲۵ درصد آماده نگه ‌دارند و قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین آبان 99

اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا آبان 99 با کد رهگیری و کد ملی در همین سایت منتشر می شود. همچنین لازم به ذکر است که اگر شما عزیزان در این طرح ثبت نام کرده اید جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا اگر نام شما در لیست اسامی برندگان خوش شانس فروش فوری سایپا باشد، یک پیامک مبنی بر برنده شدن در این طرح دریافت خواهید کرد.

همچنین اگر به شماره تلفن ثبت شده خود دسترسی نداشته باشید هم می توانید به سادگی وارد سایت سایپا شده و با استفاده از کد پیگیری و کد ملی خود وضعیت ثبت نام خود در این سایت را بررسی کنید. در ادامه برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا آبان 99 لینک زیر را مشاهده کنید.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین پس از انجام قرعه کشی اینجا کلیک کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا آبان 99

همانطور که گفته شد اگر شما عزیزان در این طرح ثبت نام کرده اید جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا اگر نام شما در لیست اسامی برندگان خوش شانس فروش فوری سایپا باشد، یک پیامک مبنی بر برنده شدن در این طرح دریافت خواهید کرد. همچنین اگر به شماره تلفن ثبت شده خود دسترسی نداشته باشید هم می توانید به سادگی وارد سایت سایپا شده و با استفاده از کد پیگیری و کد ملی خود وضعیت ثبت نام خود در این سایت را بررسی کنید. در ادامه به راهنمای جستجو با کد پیگیری برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا توجه کنید.

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می ‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه باز می ‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌ های در بین ۱۵ هزار کد پیگیری را برای شما به نمایش می ‌گذارد.

پیشنهاد می شود: مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا پس از انجام قرعه کشی اینجا کلیک کنید.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید. امروز شنبه 10 ابان 99 زمان قرعه کشی سایپا که طرح جدید فروش فوری 9 محصول خود را در تاریخ 6 آبان تا 8 آبان 99 انجام داد می باشد در ادامه خبر زمان دقیق قرعه کشی سایپا و همچنین نتایج قرعه کشی سایپا و همچنین سایر اطلاعات از نحوه ثبت نام سایپا و لینک ورود به سایت سایپا و زمان تحویل و قیمت محصولات سایپا و شرایط فروش فوق العاده سایپا 10 آبان و جزئیات فروش فوری سایپا و لیست محصولات عرضه شده در پیش فروش جدید سایپا ویژه آبان و اسامی برندگان سایپا بر اساس کد پیگیری و نحوه جستجو با کد پیگیری را مشاهده کنید.

زمان قرعه کشی فروش فوری سایپا آبان 99

همانطور که در جریان هستید قرار بود تا مراحل قرعه کشی و اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی این طرح در روز شنبه 10 آبان 99 انجام شود. اما به دلایلی این زمان به تعویق افتاده و قرار است دوشنبه 12 آبان 99 قرعه کشی این مرحله نیز انجام شود. قرعه‌کشی فروش فوری سایپا روز دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ انجام می‌شود تا شرکت ‌کنندگان در قرعه کشی سایپا آبان ۹۹ با استفاده از کد رهگیری و کد ملی بتوانند وضعیت خود را بررسی کنند. طرح جدید فروش فوری سایپا ویژه آبان ۹۹ از روز سه‌ شنبه هشتم آبان ۹۹ آغاز شد. این طرح سه روز ادامه داشت و شرکت خودروسازی سایپا در طرح پیش فروش مشارکت در تولید ویژه آبان ماه، ۹محصول خود را عرضه کرد.

برندگان قرعه کشی خودرو شاهین باید چقدر پرداخت کنند؟

شاید برای شما سوال باشد که برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا باید چقدر پرداخت کنند؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که مبلغ پرداختی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا آبان 99 مطابق با قیمت های مندرج در جدول و مصوب می باشد. بنابراین برندگان می بایست رقم مصوب را با توجه به نوع خودروی خود پرداخت کنند. در این طرح خودروها با قیمت های زیر ارائه شدند:

  • ساینا دنده ‌ای با پیش پرداخت ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
  • تیبا ۲ با پیش پرداخت ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  • تیبا صندوق دار با پیش پرداخت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  • سایپا ۱۵۱ با پیش پرداخت ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  • شاهین خودرو جدید سایپا با پیش پرداخت ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  • کوئیک دنده ‌ای با پیش پرداخت ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
  • کوئیک آر با پیش پرداخت ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
  • نیسان تک سوز با پیش پرداخت ۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
  • نیسان دوگانه با پیش پرداخت بالای ۱۰۰ میلیون .

نکات مهم خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا

  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طي 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

نکات مهم خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا پس از قرعه کشی

  • امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو به صورت وكالتي وجود ندارد.
  • در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
  • پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
  • در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
  • در صورتي كه مشتري حداكثر 3 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

سخن آخر

همانطور که گفته شد قرعه کشی سایپا امروز دوشنبه 12 آبان 99 انجام خواهد شد و اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا برای خودرو شاهین و سایر محصولات منتشر خواهد شد که شما عزیزان می توانید با استفاده از لینک و آموزشی که در این مقاله ارائه شده نسبت به مشاهده وضعیت ثبت نام خود اقدام کنید.
همچنین لازم به ذکر است که ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو نیز از روز گذشته آغاز شده که شما عزیزان می توانید در صورت تمایل در این طرح نیز ثبت نام کنید. از این که تا پایان مقاله اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها