|

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 تیپ 2

اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 تیپ 2 . برندگان قرعه کشی پژو 206 تیپ 2 چند روز فرصت دارند تا واریز وجه را انجام دهند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدین ترتیب به اطلاع می رساند که امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ قرعه کشی ایران خودرو در هشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو انجام شده است. افراد متقاضی که در این طرح ثبت نام کرده اند، منتظر اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 یا دیگر محصولات عرضه شده در این طرح هستند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 تیپ 2

یکی از خودرو های عرضه شده در هشتمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در اواخر آبان ماه ۹۹ خودروی پژو 206 تیپ 2 بوده است. قرار است امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان اعلام شود. اگر شما برای خودرو پژو 206 تیپ 2 ثبت نام کرده اید، می توانید اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو پژو 206 تیپ 2 را اینجا مشاهده کنید.

برندگان پژو 206 تیپ 2 چند روز برای واریز وجه فرصت دارند؟

همانطور که گفته شد برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ منتشر خواهد شد. برندگان خودرو پژو 206 نهایتا تا ۵ روز دیگر فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه ( 206 تیپ 2 ) اقدام کنند. بعد از گذشت این فرصت افراد لیست ذخیره جایگزین افراد برنده ای که وجه را واریز نکرده اند خواهند شد. بنابراین پیشنهاد می شود اگر نام خود را در میان اسامس برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشاهده کردید، از همان روز به فکر واریز وجه و مبلغ مورد نظر باشید.

نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مراسم قرعه کشی هشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می ‌شود. و نتایج قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید

به نقل از ایکوپرس، با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی ۴ محصول برگزار خواهد شد. این محصولات عبارتند از:

  • دنا پلاس
  • پژو ۲۰۶ تیپ دو
  • پژو پارس سال
  • پژو پارس تیوفایو .

پذیرفته شدگان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ پخش خواهد شد. در ادامه نحوه جستجو بر اساس کد پیگیری را نیز برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می ‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه باز می ‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌ های در بین ۱۵ هزار کد پیگیری را برای شما به نمایش می ‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید. از این که تا انتهای این متن با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید رحیمی ارسالی در

    سلام من ارزوم اینه که برنده ماشین بشم خدایا این ارزوم را بر اورده کن

  • احمد‌دلاور‌پنجه ارسالی در

    پژو‌۲۰۶‌تیپ‌۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها