|

(عکس) واژگونی اتوبوس پالایشگاه اصفهان (شپنا) چند نفر کشته داشت؟

واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان پالایشگاه اصفهان روز یکشنبه به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان چهار کشته بر جا گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه ترافیکی صبح امروز در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان در کمربندی جدید خمینی شهر - نجف آباد واژگون شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه تیم‌های امدادی اورژانس، هلال احمد و آتش نشانی و تیم‌های راهداری و نیرو‌های انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که برای انجام مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر از کارکنان پالایشگاه نیز جان خود را از دست دادند.

(عکس) واژگونی اتوبوس پالایشگاه اصفهان (شپنا) چند نفر کشته داشت؟

واژگونی خودرو به اعتقاد کارشناسان یکی از چالشهای اساسی به ویژه محورهای کویری ایران است که باید برای رفع آن تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد.

شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و اکنون حدود ۲۲ درصد از فرآورده های نفتی موردنیاز کشور را تولید می کند. ایـن شرکت در منطقه ای با مساحت ۳۴۰ هکتار در شمال غربی اصفهان قرار دارد و ظرفیت تولید آن ۳۷۵ هزار بشکه در روز است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها