|

(تصاویر) هتل بیمارستان گاندی و زایمان های لاکچری از ما بهترون!

تصاویری عجیب از هتل بیمارستان گاندی تهران و اتاق های تزئین شده برای مادرانی که چند 100 میلیون هزینه کردند تا فرزندشان 9 آذر 99 به دنیا بیای…

لینک کوتاه کپی شد

هتل بیمارستان گاندی که خود را مجهزترین مرکز درمانی بخش خصوصی در خاورمیانه قلمداد می کند، در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ در سرخط خبرها قرار گرفت. زایمان های تقویمی در روز رند نهم آذر ۹۹، این بیمارستان را به یکی از مقصدهای زایمان پولدارهای پایتخت تبدیل کرد. زایمان های لاکچری و جشن تولدهای میلیون تومانی برای نوزادانی که ۹ آذر یا چند روز پس و پیش در این بیمارستان متولد شدند، اکنون یکی از ترندهای توییتر ایرانیان شده است.

هتل بیمارستان گاندی کجاست؟

هتل بیمارستان گاندی در خیابان گاندی جنوبی تهران واقع شده است. کاریکاتورها و عکس هایی حاوی اتاق تولدهای لاکچری در هتل بیمارستان گاندی در کنار عکس رهبر فقید هندوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده تا نقدی بر یک فرهنگ عجیب مد شده میان ایرانیان در یک دهه اخیر باشد. در تاریخ ۸۸/۰۸/۰۸ هم تقریبا شاهد چنین اتفاقی بودیم اما اکنون به مدد شبکه های اجتماعی و قدرت هشتگ ها، تاریخ ۹ آذر ۹۹ بیش از تاریخ های رند قبلی به اصطلاح اینستا باز ها، وایرال (دیده شدن) شد.

در پست هایی که در روزهای اخیر از هتل بیمارستان گاندی تهران و زایمان های لاکچری و جشن تولدهای لوکس به اشتراک گذاشته شده به این موضوع بعضی از کاربران اشاره کردند که هزینه یک شب اقامت در هتل بیمارستان گاندی به همراه اتاق اختصاصی و پزشک اختصاصی و پذیرایی و این مسائل، ده ها میلیون تومان است و این ها نشان از شکاف طبقاتی عمیق در ایران عصر ۱۴۰۰ دارد.

هزینه های بادکنک آرایی در اتاق های لوکس هتل بیمارستان گاندی در ایام تاریخ رند ۹/۹/۹۹ بین نیم میلیون تا چند میلیون تومان در ویدیویی که به همین مناسبت منتشر شده، قیمت گذاری شده است.

(تصاویر) هتل بیمارستان گاندی و زایمان های لاکچری از ما بهترون!

تصاویر بادکنک آرایی اتاق ۳۰۸ در هتل بیمارستان گاندی تهران مربوط به ۹۹/۰۹/۰۹ که ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای تولد یک آقا پسر گل ، هزینه داشته است

(تصاویر) هتل بیمارستان گاندی و زایمان های لاکچری از ما بهترون!

تصویر اتاق ۳۰۶ در هتل بیمارستان گاندی تهران که حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه بادکنک آرایی و طراحی دکوراسیون آن در تاریخ ۹ آذر ۹۹ شده است

واکنش تند هانیه توسلی به زایمان های لاکچری ۹ آذر ۹۹

ماجرا از این قرار است که هانیه توسلی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش نسبت به زایمان های لاکچری در تاریخ ۹ آذر ۹۹ انتقاد کرد و نوشت " این روزها عادی نیست چون کادر درمان خسته و درمانده شده اند و مظلومانه قربانی می دهند.

شاید این چهار دقیقه بهترین نمونه از زندگی این روزهای ماست. یک تناقض ذاتی! تجمل و مصرف گرایی پوچ و بی هویتی که در مکانی تجلی پیدا کرده که اسمش نام مردی است که تمام عمرش با ریاضت و قناعت برای نجات مردمش مبارزه کرده.گاندی!

شاید دیدن این تصاویر روزگاری عادی به نظر می رسید و خشم و اشمئزاز برنمی انگیخت! اما امروز من با دیدنش فقط یک حس داشتم. تهوع!"

وایرال شدن تصاویر فقط برای تبلیغ است؟

وایرال شدن هتل بیمارستان گاندی تهران که مقصد گردشگری سلامت پایتخت بوده و بیماران معروف بسیاری در داخل و خارج از کشور در سالهای اخیر در آن بستری شده اند. به هر حال، بخشی از برندینگ، مربوط به دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات غیر مستقیم است که به دیده شدن، کمک شایانی دارد.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها