|

(عکس و ویدیو) مهاجرت رضا شیری؛ ابتدا دوربین مخفی سرکاری حالا لایو با نیلی و احلام!

رضا شیری خواننده پاپ که به ترکیه مهاجرت کرده به نظر چهره جدید تیم قمارباز ساکن ترکیه است. او لایوهای اینستاگرامی خود را شروع کرده و شایعه…

لینک کوتاه کپی شد

رضا شیری خواننده مطرح ایرانی در ویدیو کوتاهی اعلام کرده که مهاجرت کرده و به یکی از کشورهای اطراف می رود. وی در ادامه این صحبت های بسیار مبهم می گوید که بهترین تصمیم را گرفته و طرفداران خود را در جریان همه چیز قرار خواهد داد. البته رضا شیری اخیرا رسما اعلام کرد که به ترکیه رفته و اتفاقا بلافاصله بعد از حضور در ترکیه شروع به لایوهای جنجالی کرد و در شروع لایو کوتاهی با امین فردین گذاشت و اعلام کرد دیگر به ایران برنمی گردد.

روایت بهمن بابا زاده از مهاجرت رضا شیری

بهمن بابازاده در حساب توییتری خود درباره مهاجرت رضا شیری چنین نوشته است: «باز هم مهاجرت یک خواننده پاپ از ایران. رضا شیری پس از خروج از ایران در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی با مسعود صادقلو (دیگر خواننده پاپ پرطرفدار) ضمن تایید خبر مهاجرت اش، گفت: نه فرار کردم و نه پشت به مملکت ام کردم. فقط برای تفییر سبک زندگی ام بعد ۳۷ سال از ایران خارج شدم».

پیشنهاد می شود: ابراز علاقه رضا شیری به احلام!

رضا شیری و ماجرای دوربین مخفی هماهنگ شده!

چندی پیش یک ویدیو از رضا شیری در یک آرایشگاه منتشر شد. در این ویدیو که با عنوان "دوربین مخفی رضا شیری" منتشر شده بود فردی که خود را آرایشگر جدید معرفی می کند با تراشیدن موی رضا شیری منجر به دعوا می شود. البته بعدا مشخص شد که این فرد پسر رضا شیری بود و قرار بود فقط قسمت های پشت گوش رضا شیری را بتراشد که انگار به یکباره تصمیم می گیرد موهای رضا شیری را از وسط بتراشد که با واکنش تند شیری روبرو شد و رضا یک چک به صورت او زد.

دوربین مخفی رضا شیری در آرایشگاه

رضا شیری به سراغ تیم قمارباز ساکن ترکیه می رود؟

همان طور که در ابتدا اشاره شد رضا شیری بعد از مهاجرت به ترکیه اعلام کرد که دیگر به ایران بازنمی گردد و به سرعت لایوهای اینستاگرامی خود را شروع کرد. ابتدا با امین فردین و سپس با نیلی افشار و به تازگی با احلام، به نظر می رسد بعد از مهراد جم شیری هم به دنبال ایجاد حاشیه های اینستاگرامی و البته دیده شدن بیشتر است و به سمت تیم قمارباز ساکن ترکیه رفته و احتمالا در روزهای آینده از او و حواشی ش بیشتر خواهیم شنید.

(عکس و ویدیو) مهاجرت رضا شیری؛ ابتدا دوربین مخفی سرکاری حالا لایو با نیلی و احلام!

رضا شیری در کنار فرزندانش

رضا شیری در شبکه های اجتماعی

آدرس صفحه اینستاگرام رضا شیری rezashiriiii@ است. او یک میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد و 328 پست در صفحه خود منتشر کرده است. رضا شیری در اینستاگرام 600 صفحه را دنبال می کند. البته ذکر این نکته هم ضروری است که رضا قل از مهاجرت به ترکیه بیش از یک میلیون فالوئر داشت اما به نظر می رسد در همین مدت زمان کم چیزی در حدود 50 -60 هزار نفر به دنبال کننده های او اضافه شده اند.

بیوگرافی رضا شیری

رضا شیری خواننده سبک پایا ایرانی و متولد ۲۲ تیر سال ۱۳۶۲ در شهر تهران است. و در رشته معماری تا سطح فوق دیپلم تحصیل کرده است. او اصالتاً ترک اردبیل بوده و مدتی نیز به دلیل فعالیت هنری غیرمجاز ممنوع الکار شده بود.

رضا شیری خانواده ای ورزشکار دارد و پدر او مرتضی شیری است که یکی از قهرمانان بوکس ایران بوده و در کنار داشتن مدال طلای آسیا، اولین بوکسور ایرانی بود که بعد از انقلاب توانست در مسابقات المپیک حضور یابد. شیری تنها پسر خانواده بوده و سه خواهر او ناشنوا هستند.

خواهر کوچکتر رضا شیری به نام مونا قهرمان المپیک تکواندو معلولین جهان است. رضا شیری ۱۵ سال پیش ازدواج کرده و یک پسر به نام محمدرضا ۱۴ ساله و یک دختر به نام پریا ۷ ساله دارد. این خواننده سرشناس موسیقی پاپ ایران کار خود را از قرائت قرآن و فعالیت های مذهبی شروع کرده و در نوجوانی دو بار به عنوان نفر اول کشور در رشته قرائت قرآن انتخاب شد.

(عکس و ویدیو) مهاجرت رضا شیری؛ ابتدا دوربین مخفی سرکاری حالا لایو با نیلی و احلام!

رضا شیری و خواهرش ناشنوایش در برنامه علی ضیاء

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها