|

خاطره خفت شدن نوید محمد زاده در تهران ؛ ماجرا چست؟

نوید محمد زاده مهمان برنامه همرفیق شهاب حسینی خاطره جالب خفت شدن در خیابان ولیعصر تهران را تعریف کرد. ماجرا چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نوید محمد زاده بازیگر جوان و محبوب ایرانی که کرد تبار است به عنوان اولین مهمان شهب حسینی در برنامه همرفیق حضور داشت. نوید محمدزاده در این برنامه ماجرای جالب و خاطره خفت شدن را تعریف می کند. در ادامه مقاله برای اطلاع از چند و چون ماجرا با ما همراه باشید.

آیا نوید محمدزاده خفت شده است؟

همانطور که گفتیم نخستین قسمت از برنامه همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی، اجرای زنده موسیقی توسط گروه بمرانی، شامگاه پنجشنبه ۲۰ آذر از پلتفرم ‌های اینترنتی اشتراک فیلم پخش شد. این برنامه قرار است که در هر قسمت یک مهمان داشته باشد. در این قسمت نوید محمد زاده به همراه دوستش وحید جلیلوند در این برنامه حضور پیدا کرده بود.

شهاب حسینی که به تازگی برنامه همرفیق را کارگزدانی کرده و به مرحه پخش رسانده است به عنوان اولین مهمان برنامه خود از نوید محمدزاده دعوت کرده بود تا در این برنامه شرکت کند. در این برنامه فوق العاده جذاب که دو بازیگر بسیار محبوب ایرانی به گفتگوی دوستانه و شیرینی با یکدیگر نشسته بودند، نوید محمد زاده خاطره ای جالب از ماجرای خفت شدن و یا در واقع خفت نشدن در تهران تعریف کرد. در ادامه این خاطره نوید محمد زاده را با هم بخوانیم.

خاطره ی جالب نوید محمد زاده از ماجرای خفت شدن در تهران

یکی از خاطره ‌هایی که نوید محمد زاده در «همرفیق» گفت، ماجرای شبی بود که ساعت یک بامداد هوس می ‌کند به تنهایی دست به پیاده ‌روی بزند و در چهار راه ولیعصر تهران خفت می‌ شود. او در ادامه توضیح داد: «تقصیر خودم بود که آن ‌وقت شب، تنهایی به‌ خیال خودم رفتم پیاده ‌روی. نفر اول که خفتم کرده بود، من را نمی‌ شناخت. ولی نفر دوم که جلو آمد، گفت «چطوری سلطان»، به نظرم او فیلم « ابد و یک روز » را دیده بود. برای همین ختم به‌ خیر شد و در نهایت خفت نشدم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها