|

ماجرای گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم چیست؟

ماجرای گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم با حضور به موقع پلیس و نیرو های امنیتی ختم به خیر شد . قاتل که در یک اتوبوس اقدام به گروگان گیری کرده…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته خبر هایی مبنی بر گروگانگیری یک قاتل در شهرک فاطمیه قم منتشر شده بود. اما خوشبختانه این ماجرا با دخالت و حضور به موقع پلیس و نیرو های امنیتی ختم به خیر شده و قاتل دستگیر شد. اما ماجرای گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم چه بود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای گروگانگیری در شهرک فاطمیه قم چیست؟

قاتل فراری که همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، پس از سه ساعت گروگانگیری در اتوبوسی در شهرک فاطمیه قم با عملیات نیرو‌های ویژه پلیس قم دستگیر شد. این قاتل در یک اتوبوس در شهرک فاطمیه اقدام به گروگان گیری کرده بود. این فرد در یک اتوبوس که 6 نفر مسافر نیز در آن حضور داشته اند اقدام به گروگانگیری کرده بود.

شنیده‌ ها حاکی از آن است که این فرد ۲ سال قبل به دلیل بریدن گوش ‌های برادر دختری که به خواستگاری اش رفته بود بازداشت و به زندان افتاده بود که پس از طی دوران محکومیت دو ساله چندی پیش از زندان آزاد شده و همسر برادر خود را به قتل رسانده و تحت تعقیب بوده است. هم اکنون نیروی انتظامی در محل حاضر و در حال مذاکره با این فرد است.

قایل ذکر است که ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه در پی تلاش ‌های تیم رهایی گروگان، یک خانم مسن از بین شش گروگان آزاد شد. سرهنگ حاجی زاده معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی گروگان ‌ها از ادامه مذاکره با این قاتل برای آزاد کردن گروگان‌ ها می ‌گوید. گفته می ‌شود گروگان ‌ها خانم بوده و گروگانگیر دارای سلاح گرم و سرد است. در ساعت ۱۶ با عملیات نیرو های ویژه رهایی گروگان پلیس وارد اتوبوس و این قاتل فراری را دستگیر کرده است.

آزاد سازی تمامی گروگان ها با تلاش پلیس

گفته می شود نیرو های امنیتی با مذاکره با قاتل و فرد گروگانگیر موفق شدند تا تمامی افراد داخل اتوبوس را نجات داده و فرد قاتل را با موفقیت و زنده دستگیر کنند. در ادامه یک ویدیو از لحظه دستگیری قاتل ارائه شده است.

پیشنهاد می شود: ادعای حیدر العبادی در خصوص ترور سردار شهید سلیمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها