|

ایده‌های هیجان انگیز برای کادو تولد دختر و پسر نوجوان 12 تا 17 ساله

از نظر روان‌شناسی هدیه دادن با مناسب یا بی مناسبت تأثیر مثبتی بر روحیه نوجوانان گذاشته و اجازه می دهد که آن ها رشد عاطفی بهتری داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

هدیه دادن و هدیه گرفتن از سنت‌های پسندیده‌ای است که ریشه در فرهنگ و تاریخ ما دارد و در سرتاسر دنیا و ملت‌ها به امری رایج تبدیل شده است. هدیه دادن به دوستان و اعضای خانواده روابط عاطفی را محکم‌تر کرده و شادی و نشاط را برای هر دو طرف هدیه دهنده و گیرنده به ارمغان می‌آورد. کودکان زمانی که به سن نوجوانی می رسند علاقه زیادی به تهیه هدیه برای پدر و مادر خود دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا در مناسبت‌های مختلف حتی شده یک هدیه کوچک را تهیه کنند.

از طرف دیگر با گسترش آگاهی و فرهنگ سازی‌های سال‌های اخیر پدر و مادرها اهمیت بیشتری برای تربیت فرزندان خود قائل هستند و سعی می کنند به هر نحوی، توجه و علاقه خود را به فرزندان نوجوان خود نشان دهند. دخترها و پسران با ورود به برهه حساس نوجوانی تغییرات جسمی و احساسی بسیاری را تجربه می کنند، به همین دلیل در این دوره به عشق و علاقه بیشتری از طرف والدین خود احتیاج دارند.

خرید هدیه در مناسبت های مختلف به‌ خصوص روز تولد می تواند نوجوانان را بیش از هر زمانی خوشحال کند. روز تولد هر کسی برای خود او یک روز خاص و ویژه است. نوجوان در روز تولد خود دوست دارند که هدیه‌های متفاوتی از طرف نزدیکان خود دریافت کنند چرا که نیاز به مرکز توجه بودن و داشتن هدایای منحصربه فرد در این دوره برای آن ها اهمیت زیادی دارد. مخصوصاً دختر خانم ها که بایستی توجه ویژه ای به تهیه کادو تولد برای دختر نوجوان خود داشته باشید و آن را سرسری نگرفته و برای آن وقت گذاشته و اهمیت قائل شوید.

از نظر روان‌شناسی هدیه دادن با مناسب و یا بی مناسبت تأثیر مثبتی بر روی روحیه نوجوانان گذاشته و اجازه می دهد که آن ها بهتر رشد فکری و عاطفی داشته باشند. دختر و پسران نوجوان با دریافت هدیه از میان وسایلی که دوست دارند، احساس ارزشمندی کرده و احساس می کنند که شما به عقاید و احساسات آن ها احترام گذاشته‌اید در نتیجه قدران زحمات شما خواهند بود.

اگر پدر و مادر یک نوجوان 12 الی 17 ساله هستید یا یکی از اعضای نزدیک به دختران و پسران نوجوان هستید و دوست دارید هدیه تولد ویژه‌ای برای آن ها تهیه کنید، با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم هیجان انگیزترین ایده‌های خرید کادو تولد برای دختر و پسر نوجوان را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

image_cd2343f18617d3fa5806bf41ab7a8eba0c82f5a1

ایده‌های هیجان انگیز کادو تولد برای پسر نوجوان

کنسول بازی

اولین گزینه در لیست خرید هدیه تولد برای پسر نوجوان به کنسول بازی تعلق دارد. همان‌طور که می دانید کمتر پسر نوجوانی است که با بازی‌های کامپیوتری و کنسول بازی علاقه نداشته باشد. بازی با بازی‌های گرافیکی و ویدئویی باکیفیت ساعت خوشی را برای پسر نوجوان شما به ارمغان می آورد. کنسول‌های بازی تنوع مختلفی دارند اما کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 جدیدترین کنسول بازی‌های ویدئویی است که امروزه نوجوان دیوانه‌وار عاشق آن هستند.

دوچرخه

دوچرخه از محبوب‌ترین وسایل ورزشی است که همه نوجوانان به‌خصوص پسران عاشق آن هستند. پسران با ورود به دوره نوجوانی افزایش قد داشته و ممکن است وزن اضافه کنند، در نتیجه به دوچرخه‌ای با سایز و اندازه بزرگتر احتیاج دارند. خرید یک دوچرخه جدید و مدرن می تواند هر پسر نوجوانی را خوشحال کند.

ساعت هوشمند

وسایل هوشمند الکتریکی روزبه‌روز پیشرفت قابل توجهی را تجربه می کنند و شرکت‌های معتبر محصولات جدید خود را به سرعت به بازار عرضه می کنند. یکی از وسایل هوشمندی که در سال‌های اخیر طرف‌داران بی‌شماری پیدا کرده است، ساعت‌های هوشمند است. ساعت‌های هوشمند مدل‌های مختلفی داشته و با توجه به امکاناتی خود قیمت‌های متفاوتی دارند، خرید ساعت هوشمند برای نوجوانان از گزینه‌های خوب و به‌صرفه است.

دستبند چرمی

در گذشته پسران نوجوان علاقه چندانی به اکسسوری و زیورآلات مردانه نداشتند چراکه احساس می کردند که ممکن است در محیط مدرسه توسط هم‌کلاسی‌های خود مسخره شوند. با این حال امروزه با وجود نفوذ صنعت مد و فشن مردانه در میان نسل جدید، پسران نوجوان علاقه زیادی به اکسسوری‌های چرمی به‌خصوص دستبندهای مردانه پیدا کرده‌اند. دستبندهای چرمی کیفیت بسیار بالایی دارند و تا مدت‌ها سالم و شیک باقی می مانند. این گزینه می تواند هدیه شیک و منحصربه فردی برای یک نوجوان باشد.

هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپترهای کنترلی از آن دسته وسایل بازی است که حتی بزرگسالان نیز با وجود گذر زمان هنوز به آن علاقه دارند. امروزه هلیکوپترهای کنترلی پیشرفت زیادی کردند و امکانات پیشرفته‌ای دارند. کوادکوپتر یا درون‌ها از نسل جدید هلیکوپترهای کنترلی هستند که ظاهرهای مختلف و خاصی دارند و بسیار سریع و روان حرکت می کنند.

ست لوازم ورزشی

نوجوانان به‌خصوص پسران برخلاف گذشته، بیشتر زمان خود را در خانه و در پشت میز کامپیوتر خود می گذارند در نتیجه در دراز مدت دچار چاقی شده و اضافه وزن پیدا می کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کادو تولد می تواند ست لوازم ورزشی باشد. شما با خرید یک ست ورزشی مناسب علاوه بر خوشحال کردن پسر نوجوان خود، او را به ورزش کردن ترغیب خواهید کرد. ست تنیس، شنا، کفش و لباس ورزشی و... از وسایل ورزشی محبوب نوجوانان است.

آلات موسیقی

خرید یک ساز موسیقی می تواند ایده خوبی برای کادو تولد یک پسر نوجوان باشد. پسرهای نوجوان به شنیدن موسیقی علاقه زیادی دارند و ساعت‌های زیادی را صرف گوش دادن به موسیقی می کنند. خرید یک ساز موسیقی می تواند آن ها را تشویق کند که از وقت خود بهتر استفاده کنند و ساز موسیقی مورد علاقه خود را یاد بگیرند.

میز فوتبال دستی

اگر فضا مناسبی در خانه و حیاط خود دارید و دوست دارید پسر نوجوان خود را برای تولدش شگفت زده کنید، خرید یک میز فوتبال دستی را به شما پیشنهاد می کنیم. اکثر پسران در نوجوانی عاشق ورزش فوتبال هستند و ساعت‌های زیادی را صرف دیدن مسابقات فوتبال می کنند و در تیم فوتبال مدرسه خود همیشه عضو هستند. شما با خرید فوتبال دستی می توانید اوقات خوشی را همراه پسر نوجوان خود داشته باشید.

اسکیت برد

اسکیت برد از وسایل ورزشی است که پسران نوجوان همیشه به آن فکر می کنند. این ورزش پرهیجان مناسب پسرانی است که سرشار نشاط و شور هستند و دوست دارند این هیجان را با ورزش سالم تخلیه کنند.

image_80c5fb69351aad7dcf9982929da8a3d467ce136f

خاص ترین هدایای تولد برای دختران نوجوان

ست لاک ناخن و مانیکور و پدیکور

یکی از بهترین هدایایی که می توانید به یک دختر بانشاط که تازه وارد دنیای شاد نوجوانی شده بدهید ست لاک ناخن، مانیکور و پدیکور است. دختران نوجوان با لاک‌های رنگارنگ خود به دنیاهای خیالی خود سرک می کشند و با دوستان خود ساعت‌های شادی را صرف زدن لاک می کنند.

گوی موزیکال

امروزه نوجوانان اتاق خصوصی خود را داشته و با توجه به اینکه دختران نوجوان علاقه زیادی به طراحی داخلی اتاق خود دارند، همیشه به دنبال وسایل و اکسسوری‌های خاص برای تزئین اتاق خود هستند. جعبه و گوی‌های موزیکال از کادوهای منحصربه فردی است که به سرعت می تواند دختران نوجوان را به وجد بیاورد.

ست یا نیم ست نقره

ست و نیم ست نقره هدیه گران‌بها و ارزشمندی است که می توانید به عنوان کادو تولد برای دختر و خواهر نوجوان خود تهیه کنید. دختران در هر سنی که باشند، عاشقانه زیورآلات نقره را دنبال می کنند. ست ها و نیم‌ست نقره طرح‌های متنوعی دارند، شما می تواند با توجه به آیتم مورد علاقه دختر نوجوان خود، آویز گردنبند و گوشواره نقره مورد نظر را سفارش دهید.

ست لباس راحتی یا لباس خواب

ست لباس راحتی و لباس خواب از آن دسته هدایایی است که امروزه در بین دختران نوجوان باب شده است. لباس راحتی و لباس‌های خواب امروزی طرح و رنگ‌های متنوع و خاصی دارند. بسیاری از این ست ها به شکل کاستوم شخصیت‌های مختلف کارتونی و فیلم‌های تنیجری طراحی شده‌اند، به همین دلیل دختران نوجوان علاقه زیادی به این دست لباس‌های راحتی دارند.

تبلت

مانند پسرها، دختران نوجوان نیز علاقه زیادی به وسایل هوشمند دارند. با خرید تبلت به عنوان هدیه، دختران نوجوان می توانند در هرجایی که هستند کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنند یا موسیقی گوش کنند و وقت خود را با بازی و فیلم پر کنند.

ست شال و کیف دستی

با ورود به دنیای نوجوانی، دختران به تیپ و لباس خود اهمیت زیادی می دهند و در شبکه‌های اجتماعی خود صفحات مد و فشن را دنبال می کنند. ست شال و کیف دستی گزینه مناسبی برای هدیه دادن به این دختران به‌روز است.

خرید کیف و کوله پشتی

از فعالیت مورد علاقه دختران نوجوان 10 الی 19 ساله می توان به دورهمی‌های دوستانه اشاره کرد، بسیاری از دختران دوست دارند شبی را در خانه دوست صمیمی خود بگذرانند. هدیه دادن یک کوله پشتی جادار و شیک می تواند این دختران پرشور را بیش‌ازپیش هیجان زده کند. نوجوانان در سنی هستند که چندان به محیط خود توجه ندارند و ممکن است وسایل خود را در گوشه‌وکنار جا بگذارند، کیف دستی و کوله پشتی گزینه خوبی برای یاددادن نظم به دختران نوجوان است.

مجموعه کتاب های داستان

عادت کتابخوانی از جمله عادت هایی است که از همان دوره کودکی و نوجوانی در روحیه و رفتار نوجوانان ریشه می دواند. دختران با ورود به نوجوانی به خواندن کتاب های تخیلی و داستانی علاقه مند می شوند. مجموعه کتاب های هری پاتر و دلتوران و... می تواند هدیه تولد شایسته ای برای یک دختر نوجوان کتابخوان باشد.

وسایل مراقبت از پوست و مو

خانم ها در هر سنی به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند. دختران زمانی که وارد نوجوانی می شوند با توجه به دوران بلوغ دچار جوش و آکنه صورت می شوند. این امر می تواند تاثیر منفی زیادی بر روی روحیه آن ها داشته باشد. شما می توانید به عنوان هدیه تولد پک لوازم مراقبتی و بهداشتی پوست و مو را برای دختران نوجوان تهیه کنید. برس شست و شوی صورت، ماسک صورت، جید رولر، تونر و... از محصولات و وسایل مراقبتی است که می توانید از آن ها ایده بگیرید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها