|

روش جاگیری مناسب در سرخطی

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که برای سهم هایی که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد چطور راس ساعت 8:45 سفارش خود را ثبت کنیم

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله قصد داریم در مورد روش جاگیری بهتر در سرخطی زدن در بورس مطالبی را عنوان کنیم. اگر از معامله گران بورس هستید تا کنون بارها برای شما پیش آمده که قصد خرید سهم دلخواهی را دارید که تقاضای زیادی دارد و با اینکه سفارش خود را راس ساعت 8:45 ثبت می کنید ولی باز در آخر صف قرار می گیرید و جایگاه مناسبی را نمی توانید داشته باشید و در نتیجه نمی توانید سهم مورد نظرتون را خریداری کنید و بسیاری از افراد با وجودی که در همان زمان 8:45 سفارش خود را ثبت کرده اند نوبت و جایگاه خیلی بهتری نسبت به شما کسب کرده اند.

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که برای سهم هایی که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد چطور راس ساعت 8:45 سفارش خود را ثبت کنیم تا بتوانیم جایگاه بهتری بدست بیاوریم. تکنیک هایی که در این مقاله عنوان می کنیم  می تواند تا حدودی به بهتر شدن نوبت و جایگاه شما کمک کند.

اولین سوالی که مطرح می باشد این است که چرا سر خطی می زنیم ؟ بعضی از سهم ها مانند عرضه های اولیه که از روز بعد از عرضه تقاضای بسیار زیادی روی این سهم ها وجود دارد وتنها به نفراتی می رسد که جایگاه بهتری در ثبت سفارش داشته باشند. بعضی از سهم ها ی دیگر نیز هستند که تقاضای بازار روی آنها بسیار زیاد است و هر روز صف های خرید بسیار سنگین برای آنها تشکیل می شود. اگر شما فرد خوش شانسی باشید و جایگاه خوبی کسب کنید تا چند روز داخل صف خرید هستید و هر روز به سرمایه تان اضافه می شود. سوال مهم تری که اینجا وجود دارد اینست که چطور باید سرخطی بزنیم ؟

چطور سرخطی موفقی در بورس داشته باشیم ؟

حالت معمول سرخطی زدن این است که همه راس ساعت 8:45 طبق قانون سفارش خود را به سمت کارگزاری ارسال می کنند و هر سفارشی که زودتر به سازمان بورس برسه جایگاه و نوبت بهتری براش ثبت می شود. ولی ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم این سفارش را هرچه سریع تر به هسته بورس رسانده و جایگاه بهتری نصیب خود کنیم.

روش اول : می دانید وقتی سفارشی ارسال می کنید این سفارش ابتدا به کارگزاری شما می رسد و روی سرورهای کارگزاری ثبت می شود و از کارگزاری به سمت هسته بورس ارسال می شود. برای رساندن هر چه سریع تر سفارش به کارگزاری شما به یک اینترنت فوق العاده سریع نیاز دارید تا سفارش را به کارگزاری ارسال کند و یک کارگزاری سریع  با سرور عالی و بدون هنگی که ارسال سفارش به هسته بورس را سریع انجام دهد. در اینجا ما نکته و روش اول که می توانیم در نظر بگیریم این است که چند سفارش را قبل از بازار توی سایت و نرم افزار کارگزاری قبل از بازار ثبت کنیم بدین معنی که چندید سفارش را در حال انتظار بگذاریم و به محض باز شدن بازار سفارشات را ارسال کنیم.در اصل یکبار سفارش را ارسال می کنیم و یکبار دستور خرید را ارسال می کنیم بدین صورت که ارسال سفارش به کارگزاری را قبل از بازار و بعد از باز شدن بازار دستور خرید را ارسال می کنیم. این ارسال دستور خرید بسیار به سرعت اینترنت ما بستگی دارد.

یک نکته اساسی که باید در این روش در نظر گرفت ارسال یک تک سفارش قبل از زمان مجاز می باشد. به عنوان مثال اگر زمان مجاز برای ارسال سفارش 8:45 است ما یک تک سفارش ساعت 8:44:57 ارسال می کنیم.دلیل این تک سفارش این است که مرورگر که برای سیستم کارگزاری وب اپلیکیشن می باشد برای اینکه به قطعات سخت افزارس سیستم شما فشار نیاورد اگر چند دقیقه از سیستم استفاده نکنید مرورگر یک تصویر از صفحه را در حافظه خودش نگه می داره و اطلاعاتش را به روز نمی کند. اما وقتی ما آن تک سفارش را چند ثانیه قبل از ساعت مجاز ارسال می کنیم باعث می شود مرورگر دوباره با سرور کارگزاری ارتباط برقرار کند و در زمان مجاز یا نزدیک به آن  ما بقیه سفارش ها را پشت سر هم ارسال می کنیم. چند تا از این ارسال ها بسته به بودجه ما داخل سفارشات فعال قرار می گیرند.

نکته بسیار پر اهمیت در این روش این است که زمانی که می خواهیم دستور خرید را ارسال کنیم  نیاز به یک سرعت بالا داریم .هر چه سرعت اینترنت بالاتری داشته باشیم این ها زودتر ثبت می شوند. عمل فوق العاده کاربردی در این جا استفاده از سرور مجازی به جای کامپیوتر معمولی است.

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور مجازی دقیقا همین کامپیوتر شماست با این تفاوت که به یک اینترنت بسیار قدرتمند، سریع و پایدار متصل است و داخل دیتا سنترهای مختلف قرار دارند. در واقع شما به جای استفاده از اینترنت خودتون از یک کامپیوتر با سرعت اینترنت فوق العاده که حدودا 30 یا 40 برابر اینترنت معمولی خودتان است استفاده می کنید.

پینگ سرورهای مجازی بورس حدود 1 میلی ثانیه است. سیستم عامل آنها ویندوز است و محل سرور در تهران می باشد. برای وارد شدن به سرور مجازی از نرم افزار ریموت دسکتاپ که روی کامپیوتر شما قرار دارد استفاده می کنید فقط کافیست در سرچ ویندوز کلمه remote desktop را سرچ کنید. سپس با وارد کردن ای پی و یوزر نیم و پسوردی که پس از خرید شرکت مورد نظر برای شما ارسال کرده است  در داخل نرم افزار  و زدن گزینه کانکت به سرور مجازی متصل می شوید. شما با متصل شدن به سرور وارد یک کامپیوتر دیگر می شوید و با باز کردن مرورگر سایت کارگزاری خود را باز می کنید. و بقیه عملیات را مانند توضیحات قبلی بر روی سرور انجام می دهید.

روش دوم : روش دوم برای سرخطی زدن و ثبت سفارش دقیق استفاده از ربات ها و اتو کلیکر ها می باشد. ربات ها و اتوکلیکرها کدها و نرم افزارهایی هستند که به شما کمک می کنند کلیک دقیق تری داشته باشید.  در این روش از ربات یا نرم افزار خود را طوری تنظیم می کنید تا از چند ثانیه قبل از شروع بازار برای شما کلیک هایی به فاصله 300 تا 330 میلی ثانیه انجام دهند. این کلیک ها تا 2 یا 3 ثانیه بعد از ساعت شروع ادامه پیدا کند. در اتو کلیکر ها شما زمان شروع ، زمان پایان، تعداد کلیک و فاصله بین کلیک ها را تعیین می کنید و مختصات نقطه ای را برای نرم افزار اتو کلیکر مشخص می کنید. سپس کلید start آن را می زنید اتو کلیکر راس ساعت مشخص شروع به کلیک کردن و ارسال سفارش می کند. در ربات ها با تعیین سهم، تعداد سهم، قیمت هر سهم و مدت زمان و فاصله و تعدا کلیک ها را نیز می توانید مشخص کنید. باید از 3 ثانیه قبل از ساعت مجاز کلید اینتر را بزنید تا کلیک ها پشت سر هم انجام شود و درخواست ها ارسال شوند.

قابل ذکر است در این روش نیز سرعت اینترنت بسیار فاکتور مهمی برای موفقیت به حساب می آید و سرور مجازی بورس بسیار گزینه ضروری و کاربردی به حساب می آید. برای موفقیت در روش های ذکر شده در این مقاله استفاده از سرور مجازی بورس توصیه می شود.

با خرید سرور مجازی بورس از شرکت های معتبر مانند شرکت وب داده  شما می توانید علاوه بر داشتن سرور مجازی و استفاده از اینترنت پر سرعت آن از ربات ها و نرم افزار هایی که بصورت رایگان بر روی سرور ارائه می دهند نیز استفاده کنید. سرورهای مجازی بورس شرکت وب داده بسیار انتخاب مناسبی برای داشتن اینترنت فوق العاده پر سرعت می باشد. سرعت اینترنت سرور مجازی بورس از 400 مگابیت تا 10000 مگابیت می باشد و پینگ این سرور ها به تمام کارگزاری ها 1 میلی ثانیه می باشد.

نمونه تست سرعت این سرورها در زیر آورده شده است.

 

سرعت اینترنت سرور مجازی بورس

 

برای تهیه سرورمجازی بورس وب داده هم اکنون می توانید از لینک زیر وارد صفحه سرور مجازی بورس شده و یکی از پلان ها را انتخاب و سفارش دهید . تحویل سرورهای بورس شرکت وب داده بصورت آنی می باشد.

سفارش سرور مجازی بورس :

https://webdade.com/bourse-vps

قبل از خرید می توانید جهت هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید.

شرکت وب داده جهت فعالیت در سایت ها و صرافی های خارجی نیز محصولی به نام سرور مجازی ترید با آی پی ثابت  و کیفیت و امنیت فوق العاده ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس زیر مراجعه نمایید و سرور مجازی از کشورهای مختلف در دیتا سنترهای سراسر دنیا را مشاهده نمایید و سفارش دهید.

https://webdade.com

https://webdade.com/trade-vps

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها