|

میلاد کی مرام با ظاهر ژولیده نشسته بر مبل به فکر پرواز!

میلاد کی مرام نظر طرفدارانش را درباره ترس از پرواز پرسید

لینک کوتاه کپی شد

میلاد کی مرام بازیگر مطرح و خوش تیپ کشورمان است که طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر 3.253.013 فالوور دارد. میلاد کی مرام در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش منتشر کرد و نوشت: "از پرواز میترسی" در ادامه شما می توانید عکس منتشر شده از میلاد کی مرام را در زیر متن مشاهده نمایید:

miladkeymaram_2662474991178948683_404829873

بیوگرافی میلاد کی مرام

  • نام :میلاد
  • نام خانوادگی :کی مرام
  • تاریخ تولد :4 اردیبهشت 1365
  • زادگاه :بندر انزلی ، گیلان
  • سال های فعالیت :1375 تاکنون
  • مدرک تحصیلی :مهندس الکترونیک
  • وضعیت تاهل :مجرد

میلاد کی مرام متولد 4 اردیبهشت1365 در بندر انزلی بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای فوق دیپلم الکترونیک و از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. که این روزها نقش اصلی فیلم تازه کمال تبریزی با عنوان “امکان مینا” را بر عهده گرفته است .

miladkeymaram_1626363732

ازدواج میلاد کی مرام

میلاد کی مرام ازدواج نکرده و همسری ندارد.

تبریک اساسی میلاد کی مرام به مادرش

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون روز زن را به مادرش اینگونه تبریک گفت :دلم تنگ برای گریه کردن، کجاست مادر؟کجاست، گهواره ی من.آشوبم آرامشم تویی مادرم.عاشقانه ی زندگیم همه ی عمرم فدای تو. رودت مبارک.روز مادر مبارک همه ی مادر های دنیا خصوصأ همسران شهدای بزرگ ایران. که بار پدر بودن رو هم به دوش کشیدن.( رفقا قدر این عاشقانه ی اللهی رو بدونید)

miladkeymaram_1613319645

بازی نکردن میلاد کی مرام در یک سکانس

ماجرا از این قرار است، میلاد کی مرام که در این فیلم نقش کوتاهی به عهده دارد و طبق قرار باید در دو سکانس بازی می کرد. اولین سکانس بدون مشکل فیلمبرداری شد اما دومین سکانس که در آن کی مرام باید با یک بازیگر نه چندان شناخته شده درگیر می شد مشکلاتی برای عوامل فیلم به وجود آورد.میلاد کی مرام پیش از فیلمبرداری این سکانس اعلام می کند حاضر نیست از یک بازیگر ناشناخته فحش و کتک بخورد و این سکانس را بازی نمی کند.
تلاش های کارگردان و دیگر عوامل نتیجه نمی دهد و این سکانس فیلمبرداری نمی کند.
حال کارگردان یا باید این سکانس ها را با یک بازیگر دیگر می گرفت اما این کارگردان تصمیم جالبی گرفت و اعلام کرد همان یک سکانس فیلمبرداری شده را در فیلم قرار می دهد و مسئولیت ناقص ماندن نقش به عهده کی مرام است.پیش از این و قبل از انقلاب نیز بازیگران مطرح و قهرمانان فیلم های آن زمان حاضر به کتک خوردن از بازیگران ناشناخته و سیاهی لشکرها نبودند.

miladkeymaram_1619684412

از سرایداری تا بازیگری

از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و... و دوست دارم بازی کنم.
 
گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش 20 نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.

miladkeymaram_1627971329

میلاد کی‌مرام

Milad Keymaram.jpg

کی‌مرام در جشنواره فیلم فجر
زادهٔ

۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ (۳۶ سال)

بندرانزلی

ملیت ایران
تحصیلات کاردانی الکترونیک
پیشه بازیگر
سال‌های فعالیت ۱۳۷۵ تاکنون
قد ۱۸۱ سانتی‌متر
جایزه(ها)

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر (خط ویژه)

جایزهٔ ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال ۱۳۹۳

جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره مقاومت سال ۱۳۹۱ (ملکه)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها