|

معرفی تورهای داخلی محبوب در چهار فصل توسط نهال گشت

سایت نهال گشت

اگر هنوز در انتخاب مقصد بعدی سفرتان تصمیم نگرفتید یا برای خرید تور مردد هستید می‌توانید با مراجعه به سایت نهال گشت مقاصد گردشگری را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

ایران دارای اقلیم‌های متنوع و مناطقی با آب و هوای متفاوت در هر یک از چهار فصل سال می‌باشد. تنوع اقلیمی ایران این امکان را به گردشگران می‌دهد تا هر زمان که از آب و هوای شهر خود خسته شدند، به یک شهر خوش آب و هواتر سفر نمایند و نفسی تازه کنند. در ادامه مطلب قصد داریم تا تور مسافرتی محبوب هر فصل را که تقاضای زیادی دارند را به اختصار شرح دهیم. تمامی تورهای ذکر شده قابلیت برگزاری به صورت هوایی و زمینی را دارند و مسافران می‌توانند با توجه به شرایط، بودجه سفر نوع سفرشان را انتخاب نمایند.

تور شیراز؛ فصل بهار را در بهشت سپری کنید!

شهر شیراز به عنوان پایتخت ادبی ایران شناخته می‌شود. این شهر مملو از بناهای تاریخی و آرامگاه افراد بزرگ تاریخی و ادبی می‌باشد. اردیبهشت ماه محبوب‌ترین ماه گردشگری برای سفر به شیراز می‌باشد اما از آنجایی که این شهر دارای باغ‌های ایرانی، مزارع و طبیعت زیادی است، از نوروز به بعد با بهتر شدن آب و هوا گردشگران بسیاری برای سفر به شیراز اقدام می‌نمایند که شهر شیراز هم با شکوفه‌ها و عطر بهار نارنج‌ به استقبال آنان می‌رود. از جاذبه‌های شیراز در فصل بهار می‌توان به جشنواره بالن‌ها در تاریخ 15 اردیبهشت اشاره نمود که از آن با نام روز شیراز نیز یاد می‌شود. گلاب گیری فروردین ماه نیز از جشنواره‌های دیگر این شهر در فصل بهار می‌باشد. محبوب‌ترین تور شیراز در فصل بهار تور زمینی شیراز با قطار می‌باشد. با سفر به شیراز در فصل بهار تنها چیزی که ممکن است خاطر شما را مکدر سازد افزایش قیمت تور شیراز در این فصل می‌باشد که ناشی از تقاضای بالای رزرو تور شیراز در فصل بهار است.

تور تابستانه مشهد؛ گرم اما پرطرفدار!

شهر مشهد به سبب وجود حرم مبارک امام هشتم شیعیان در این شهر، اکثر ماه‌های سال شلوغ و پرگردشگر می‌باشد. اما با فرارسیدن فصل تابستان تقاضا برای خرید تور مشهد به شدت بالا می‌رود که علت آن را می‌توان اتمام امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها و هوای نه چندان گرم شهر مشهد در این فصل دانست. اگر قصد سفر به مشهد در فصل تابستان را دارید خود را برای شلوغی حرم و افزایش قیمت تور تابستانه مشهد آماده نمایید. محبوب‌ترین تور مشهد در فصل تابستان تور زمینی مشهد با قطار می‌باشد. در تور مشهد با قطار می‌توانید با توجه به بودجه سفرتان بلیط یکی از قطارهای فدک، نورالرضا، زندگی و پردیس را خریداری نمایید. اگر هم بودجه سفر شما برای سفر به مشهد محدود می‌باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به صفحه تور مشهد در سایت نهال گشت با ترفندهای کاهش هزینه در سفر به مشهد بیشتر آشنا شوید.

ddddg

تور یزد، اقامت در کویر یا بازدید از اماکن تاریخی انتخاب با شماست!

یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید تور کویر و تور یزد فصل پاییز می‌باشد. چرا که فصل پاییز طولانی‌ترین شب‌ها را در میان سایر فصول سال دارد و دمای هوای کویر نسبت به دیگر فصل‌های سال کمتر است. با سفر به کویرهای یزد در فصل پاییز می‌توانید روزها به شن اسکی، موتور چهار چرخ،  شتر سواری و آفرود در کویر بپردازید و شب‌ها با تلسکوپ به تماشای ماه و ستارگان بپردازید یا در کنار آتش بنشینید و از تماشای آسمان لذت ببرید. خوبی سفر به کویر این است که در هر صورت مکان دنجی برای خلوت کردن خواهید داشت و جمعیت و شلوغی شهر دیگر آزارتان نخواهد داد. البته تور یزد تنها به تور کویر خلاصه نمی‌شود در این تور می‌توانید از اماکن تاریخی شهر یزد بازدید نمایید و در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این استان اقامت گزینید. پیشنهاد اول ما برای سفر به یزد سفر با خودروی شخصی می‌باشد اما در صورت لزوم می‌توانید از قطار یا هواپیما برای سفر به این شهر تاریخی استفاده نمایید.

dddddddddddddd

تور کیش؛ سرمای زمستان را فراموش کنید!

اگر از سرمای زمستان خسته شدید و به دنبال سفر به مکانی با آب و هوای گرم‌تر و تفریحات متنوع می‌گردید تور کیش گزینه بسیار عالی برای شما می‌باشد. جزیره کیش در فصل زمستان دارای آب و هوایی معتدل می‌باشد و شما می‌توانید در ساحل جزیره به تفریحات متنوع آبی همچون؛ قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، غواصی، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، اسکوتر برقی و ... بپردازید. البته اگر در سفر به کیش محدودیت مالی هم نداشته باشید می‌توانید با اقامت در هتلی پنج ستاره علاوه بر خدمات فوق العاده به امکانات تفریحی و ورزشی دیگری چون، سالن بیلیارد، مجموعه آبی، سالن ماساژ، تنیس، گیم نت و ... نیز دسترسی داشته باشید. با سفر به جزیره کیش در فصل تابستان به طور کلی سرمای زمستان را فراموش کرده و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید نمود. لازم به ذکر است که در این فصل تورهای کیش کمی افزایش قیمت خواهند داشت و جزیره کیش توریستی‌ترین فصل گردشگری خود را تجربه می‌نماید.

چرا نهال گشت؟

تورهای ذکر شده در بالا تنها بخشی از اماکن دیدنی کشور وسیع و پهناورمان می‌باشد. اگر هنوز در انتخاب مقصد بعدی سفرتان تصمیمی نگرفته‌اید یا برای خرید تور خود مردد هستید می‌توانید با مراجعه به سایت نهال گشت تمامی مقاصد محبوب گردشگری را مشاهده نموده و از محتویان صفحه مقصد مورد نظر که دارای اطلاعاتی چون هزینه تور، بلیط‌های موجود، نوع سفر، هتل‌های مناسب، ترفندهای کاهش هزینه سفر و ... می‌باشد بازدید نمایید. و در انتها با تماس با کارشناسان فروش ما اقدام به خرید تور مقصد مورد نظرتان با قیمتی مناسب نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها