|

آخرین خبرها از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نماینده اصفهان در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر لزوم حل هر چه سریعتر مشکل پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان گفت که حل این موضوع بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت خانه های آموزش و پرورش و اقتصاد به عزم جدی دولت نیاز دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، متن نامه عباس مقتدایی، نماینده اصفهان به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مخبر

معاون اول محترم رئیس جمهور

با سلام و احترام

به پیوست پاسخ وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان ارسال می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش اظهار نموده، اعتبار مورد نیاز توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و ابلاغ شده و پرداخت این مبلغ صرفاً در انتظار تأمین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور است‌، اما نتیجه پیگیری‌های اینجانب از خزانه داری کل کشور مبنی بر این است که سازمان برنامه و بودجه می‌بایست اعتبار لازم را جهت تأمین پول و نقدینگی در اختیار وزارت اقتصاد قرار دهد تا آن وزارتخانه بتواند اقدام لازم را به عمل آورد.

فرهنگیان کشور که در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شده اند هر روز چشم انتظار این مبلغ اند و مدت بسیار زیادی است در انتظار وصول این پاداش هستند و عدم واریز آن مشکلاتی را در برنامه‌ریزی اقتصادی و معیشتی آنان ایجاد کرده است.

این عزیزان اظهار می‌دارند، چرا فرهنگیان بازنشسته سال ۱۳۹۹ که نزدیک ۳۰ سال است خدمت کرده اند، حق قانونی آنان پرداخت نمی‌شود و باید جهت طلب حق خود روزانه در حال پیگیری از مجلس و دولت باشند و این در حالیست که ارزش پاداش آنان در سال گذشته بیشتر بوده و با توجه به نرخ تورم و قیمت ارز، اکنون آن مبلغ، ارزش سال گذشته را ندارد.

حل این موضوع بین سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و وزارت اقتصاد نیازمند عزم جدی دولت است. در همین راستا خواهشمند است دستور فرمائید اقدامات لازم به عمل آید و اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر ارسالی در

    آقای مقتدایی نماینده محترم اصفهان لطف کنید کم نامه بنویسید ..دولتی ها برای شما نماینده ها تره هم خرد نمی کنند ..لطفا با آبروی بازنشستگان فدهنگی کم بازی کنید ....

  • مولودی ارسالی در

    سلام نه اقاامیرهگکارعزیززجرکشید ه ازنظربی عدالتی توباشی ممنون وسپاسگذاراقای مقتدایی بشی چون نامبرده باز بان بی زبانی در د دل من وتوفرهنگی یکسال تمام دس دس میکنن باوجدان بیدار ش ازمن نوعی دفاع نمود بماندبانی این تنگ نظریه‌ها بهخاک سیاه بشینه مارا کلافه وبی ابروباوعده بی اساس... خواستن توانستن... تشکراز رسانه منتشرشود.

  • ناشناس ارسالی در

    اقایی مقتدایی خداوند شمارا سلم نگه دارد خوش به حال اصفهانیا وبدا به حال ما مشهدیاا عم ا اگر دوباره نمایندگان مشهد رابیارن حالا اه ما بازنشستگان دامنشان را خواد گرفت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها