|

مجلس رتبه بندی را در اولویت قرار داد

رتبه بندی معلمان

در زمینه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رایزنی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌ محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت‌هاست، که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

به گزارش«شایانیوز»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگویی از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور نمایندگان اساتید دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: گفت: در این نشست منادی رئیس و مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش نیز حضور داشتند.

وی در همین راستا افزود: در این جلسه موضوع همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که در این دو دانشگاه اجرایی نشده است مورد بحث وبررسی قرار گرفت. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: اساتید مشمول این موضوع ۳۰۰۰ تن هستند، که پیگیری برای اجرایی شدن مطالبه بحق آن‌ها از طریق رایزنی با هیات دولت صورت می‌گیرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: روز یکشنبه (۲۱ شهریور) نیز جلسه‌ای با آقای زلفی‌گل وزیر علوم تشکیل و با طرح موضوع و توافق برای پیگیری براساس مستندات ارائه شده صورت گرفت. رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت‌هاست، که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان آموزش وپرورش را اساسی‌ترین رکن توسعه کشور برشمرد و گفت: در زمینه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رایزنی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معلم ارسالی در

    اعترضات گسترده تر.خودکشی در مقابل ادرارات.تدریس بی تدریس.ازبین رفتن اعتبار دولت ومجلس.برویم پفک بفروشیم ازاین بیشتر درمیاورین.دربن اخراج اصلن نیستیم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا باید به حال زندگی معلمان کشورم گریست......بابا به خدا برو ضایعات فروشی کن ماهی ۲۰ تومن تو شاخته خاک بر سرت با چه انگیزه ای رفتی شدی معلم......اونهم با این همه تورم و گرانی

  • ناشناس ارسالی در

    آقا تو رو خدا کم مسخره بازی دربیارید
    اول تصویب بعد کسری بودجه بعدش انضباط مالی و بعدش رایزنی و نمی دونیم چی و چرت و پرت ها .
    لایحه رتبه بندی فرهنگیان هر چه گفته با توجه ب تحول سند بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه اجرا کنید بره دیگه .ایقد خون و دل خوردیم و سق و دقمون کردید با این همه ریخت و پاش ها و هزینه های گزافی ک خودتون رودست مردم و فرهنگیان می زارید
    یه کوچولو ازش برا بودجه این لایحه رتبه بندی خاک خورده که دیگه شاید نوشته هایش هم واضح و مشخص نباشد ایقد دیگه خاک خورده..
    ما معلما هم ایقد دیگه حرصمون دادید ک به خدا آرزوی مرگ و خودکشی را بهترین کار می دانیم
    نه امیدی و نه انگیزه و عشق و علاقه ای..
    درددلمونو به کی بگیم دیگه
    تو رو خدا بس کنید دیگه
    هر که از راه می رسه از کسری بودجه می گه اونم فقط زمانی ک نوبت ب معلمان بدبخت واقعا بیچاره و افراد اضافه در این مملکت..
    اگه واقعا ایجوری نیست چرا ده ساله که شما هر کدومتون یه چیزی می گید
    انشاءا... که نگرش طالبان تغییر کنه و بیان این لایحه رو به نفع معلمان تمومش کنند و ما هم راحت بشیم
    چون هیشکی دلسوز معلمان نمی بینیم.
    ب راه راست هدایت بشید انشاءا...

  • ناشناس ارسالی در

    اونقد مجلس ودولت از لایحه وکسر بودجه گفتند که من دارم قی میکنم یعنی بالا می ارم اینها بااین روش می خوان مدیریت بحران کنن اما کاسه کوزه رو سر معلم بد بخت می شکنن . این بود نمایندگانی که فرستادیم مجلس ...مجلس که قدرت ندارد . وای به حال ما معلم هابریم ضایعات فروشی یا خودمون مجلس بعدی نماینده بشیم .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها