|

یک روش عالی برای درآمد عالی!

تبلیغات یکی از راه هایی است که افراد و صاحبین مشاغل با استفاده از آن می توانند به بهترین شکل درآمد خود را به حداکثر برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه امرار معاش و کسب درآمد یک امر بسیار مهمی است که خانوارها جهت آسایش و آرامششان باید از آن بهره مند باشند؛ اما موردی که گاها در این راستا صدی در برابر افراد محسوب می شود این است که چطور و از چه راه هایی می توانند به بهترین شکل ممکن درآمد زایی کنند و کسب و کار و بازارشان را رونق ببخشند.

راه های بسیاری وجود دارد که افراد و صاحبین مشاغل بتوانند به بهترین شکل درآمد خود را به حداکثر برسانند که مسلما هر کدام از آنها نیازمند برنامه ای مدون و هدفمند می باشند؛ لذا ما در این مطلب قصد داریم به یکی از بهترین ها و کاربردی ترین های آن که نقش مهمی در بازاریابی و فروش دارد اشاره داشته باشیم؛ با ما همراه باشید.

image_a4d26c9f2cd6db6b6b7cfd22734fd7c5adc87551

تبلیغات

به معرفی شخص، کالا و خدمات به افراد یک جامعه و متقاعد ساختن آنها در جهت خرید، تبلیغات گفته می شود؛ تبلیغات به روش های مختلفی در یک جامعه انجام می شود که اگر بخواهیم تنها به چند مورد آن اشاره ای کوتاه داشته باشیم می توانیم تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات روزنامه ای، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بسیاری دیگر را نام ببریم.

تبلیغات محیطی

image_c665b1ba3fdfd90bd35ad839a1fb743723cf7534

در رابطه با موضوع تبلیغات یکی از روش های دیگر نیز وجود دارد که از تاثیر گذاری قابل توجهی برخوردار می باشد که با نام تبلیغات محیطی شناخته می شود؛ تبلیغات محیطی به تابلو های سردر شرکت ها، تابلو سردر پاساژها، تابلو مغازه ها و... گفته می شود که در انواع مختلفی قابل انجام است و بدون اغراق و انصافا نقش قابل قبولی در درآمد زایی دارد.

ساخت تابلو های تبلیغاتی معمولا در کارخانه ها و کارگاه های تابلو سازی انجام می شود که شرکت ها و مجموعه های بسیاری در ایران مشغول به تولید انواع تابلو تبلیغاتی هستند؛ به عنوان مثال یکی از شرکت هایی که از تنوع محصولات بالایی در تابلو سازی برخوردار است، شرکت نوین لایت به آدرس اینترنتی https://novinlight.com است که می توان جهت سفارش و یا رویت محصولات این شرکت با کارشناسانشان در ارتباط بود.

چرا تبلیغات محیطی؟

حال به این سوال به طور کلی و با ذکر چند مورد پاسخ می دهیم که چرا تبلیغات محیطی در کسب درآمد موثر و مفید است؟

  1. تبلیغات محیطی یک تبلیغ بلند مدت است و منظور از آن این است که مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و موارد مشابه تنها در یک لحظه قابل رویت و شنیدن نیست و افرادی که به طور روزمره از کنار یک تابلو تبلیغاتی عبور می کنند در حال تماشای آن خواهند بود.
  2. تبلیغات محیطی در مقایسه با تبلیغاتی مانند تلویزیون از هزینه کمی برخوردار هستند که با توجه به بازخورد آن می توان این نوع تبلیغ را از مقرون بصرفه ترین ها و موثرترین ها نام برد.
  3. تبلیغات محیطی می توانند به یک مجموعه و صنف اعتبار ببخشند؛ در واقع یک تابلو تبلیغاتی مانند یک مهر تایید برای یک کسب و کار بشمار می رود.

در ادامه شما را با چند نوع تابلو تبلیغاتی مدرن در تابلو سازی آشنا خواهیم کرد که مسلما سفارش هر کدام از آنها می تواند کسب و کارتان را متحول سازد.

تابلو چلنیوم پانچ نور اندریک

image_1dd04020414c3a03d66cfe569357fbd9a9de2e01

تابلو چلنیوم یک تابلو تبلیغاتی حروف برجسته است که قابلیت روشنایی و نورپردازی را در خود دارد؛ تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی توسط تابلو سازی ها ساخته می شود که با سفارش هر کدام از آنها به عنوان تابلو تبلیغاتی می توان مشتریان را جذب نمود و کسب کار ها را رونق بخشید؛ یکی از مدل های این حروف برجسته، نور اندریک است که در میان مشتریان تابلو چلنیوم نور اندریک شناخته می شود.

تابلو چلنیوم نور اندریک که یکی از انواع تابلو چلنیوم بشمار می رود علاوه بر اینکه از داخل حروف نور پردازی می شود، از پشت حروف نیز مورد نور پردازی قرار می گیرد که پس از نصب نمایی زیبا و متفاوت با نمونه های دیگر تابلو چلنیوم خواهد داشت که مسلما متفاوت بودن و زیبایی می تواند مشتریان را به بهترین شکل ممکن جذب نماید.

تابلو لاسوگاسی

image_8950494f96537f3f5420a155a4cedd418ffc571d

تابلو لاسوگاسی یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی است که در تابلو سازی ساخته می شود و معمولا تولید آن به شکل حروف برجسته انجام می شود؛ البته دلیل اینکه نام تابلو لاسوگاسی را به این نوع تابلو نسبت داده اند این است که تابلو لاسوگاسی با استفاده از لامپ های فلامنتی و لامپ های نئون نورپردازی می شود که این مورد سبب می شود تا نمایی نوستالژی و قدیمی را از یک تابلو تبلیغاتی شاهد باشیم.

تابلو لاسوگاسی را می شود روی نماهای مختلفی نصب کرد که تابلو کامپوزیت، چوب ترمووود، ام دی اف، آهن، پلکسی گلاس و موارد مشابه دیگر نمونه هایی از این دست بشمار می روند.

حروف استیل و پلکسی گلاس

image_083041dd39e55c41ee022745f8ec73fb765b06a9

استیل یک نوع متریال است که در شغل ها و صنعت های زیادی استفاده می شود که یکی از آنها تابلو سازی است؛ یکی از مصارف بالای استیل در تابلو سازی، ساخت حروف برجسته استیل است که به شکل ها و انواع مختلفی انجام می شود و همچنین می توان حروف استیل را با متریال های دیگری نیز تلفیق نمود که یکی از آنها پلکسی گلاس است.

ساخت حروف برجسته استیل با استفاده از پلاکسی گلاس نیز به شکل های مختلفی انجام می شود که تمامی آنها با توجه به ایده پردازی و خلاقیت تابلو سازان صورت می گیرد و امری که مسلم است این است که در یک کلام باید گفت انواع حروف برجسته استیل می تواند نقش بسیار مهمی در فروش محصولات یک صنف و درآمد زایی ایشان داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها