|

رتبه بندی در شورای عالی آموزش و پرورش

در نشست شورای عالی آموزش و پرورش مقرر شد برای اجرای دقیق زیر نظام‌های سند تحول آموزش، ستادی در زیرمجموعه شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش «شایانیوز»،  در نشست شورای عالی آموزش و پرورش مقرر شد برای اجرای دقیق زیر نظام‌های سند تحول آموزش، ستادی در زیرمجموعه شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شود تا اجرای این سند یک متولی مشخص داشته باشد. «مهدی اسماعیلی» عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش به خانه ملت خبر داد که همچنین مباحث مهمی همچون «اجرای رتبه بندی معلمان» هم در این شورا مطرح شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معلم ارسالی در

    اوضاع خراب میشود من امروز خودم درتجمعات بودم این بار فرق دارد معلمان فکرمیکنند به خاطر انتخابات کلاه سرشان گذاشته شده وبسیار ازاین خلف وعده عصبانیند امروز احتمال درگیری با نیروهای امنیتی هم وجوداشت کار را سریعن حل کنید ای باج نیست این حق است درصورت گوش ندادن همه ضرر خواهند کرد

  • معلم ارسالی در

    ضمن عرض سلام خواهشن این حرف من به دولت مردان برسانیداگر رتبه‌بندی معلمان تصویب نشود ممکن است توهین کرده باشیم ازروی عصبانیت .خلف وعده.سوءاستفاده انتخاباتی ازمعلمان بوده. من بعنوان یک معلم امروز به چشم خودم دیدم شهرستانها دارند به این موج می پیوندند قبلن اینجور نبود فقط مراکز استان بود معلمان تبعیض را نخواهند پذیرفت باید مصوب شود دراسرع وقت.در صورت کشته شدن معلمان یا زندانی کردن آنها کا ربدتر میشود.معلمان کوتاه نمآیند بقول آقای رییسی مسئله را باید برای همیشه حل کرد اوضاع خراب میشود.اگر معلمان حتی به مدرسه بروند این اعتراضات ادامه پیدا می‌کند سریعن اقدام کنید.شوخ نیست وجدی است این بار.

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت کلاس بی کلاس

  • ناشناس ارسالی در

    آقایی ک اومدی نشستی روی تخت و سلطنت برنامه و بودجه.
    و یکسره می گی بودجه کم اس و کسری داریم
    فقط بخاطر خودت و اختلاس و دزدی داری می گی ک ازاون گنده تر بشی
    خواهشا ب حرف رئیس جمهور گوش کن و چوب لای چرخ رتبه بندی معلمان نزار خواهشا..
    یا علی سریع اجرا کنید که
    فراخوان بزرگ و باشکوهی در راه است
    و بخاطر حقمان مجبوریم از طالبان درخواست کنیم

  • عدالت ارسالی در

    موکول رتبه بندی معلمان بعد از ده سال و مدتها انتظار واسترس معلمان و خانواده هایشان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی در سال آینده در این وضعیت بد معیشتی وزجر آور وفلاکت بار معلمان در زندگی روزمره اصلا شدنی نیست وظلم بزرگی است درحق این قشر زحمتکش وبیصدا وتنهاست

  • مهدی ارسالی در

    لعنت به همتون

  • ناشناس ارسالی در

    توجه به معلم وقشر فرهنگی ورفع نیاز او اینده ی کشور راتضمین میکند پس در اجرای رتبه بندی تعجیل کنید....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها