|

تماشای آنلاین قسمت 27 بیست و هفتم سریال افرا با کیفیت 1080

دانلود و تماشای آنلاین سریال افرا قسمت 27 بیست و هفتم فقط در سایت شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد
1

سریال افرا قسمت 27 که از شبکه یک سیما در تاریخ یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 20:45 پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین مجموعه و سریال افرا قسمت 27 در ادامه نیز می توانید با کیفیت عالی و حجم کم دانلود بفرمایید.

تماشای آنلاین سریال افرا قسمت 27 بیست و هفتم با کیفیت 1080

 

خلاصه داستان سریال افرا

در خلاصه داستان سریال افرا آمده است: «در پگاه مه‌آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ‌کس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است»

افرا2

گاهی محیط‌ زیست دستمایه ساخت سریال‌های تلویزیونی شده و در بخش‌هایی از قصه، کوتاه به محیط‌بانان هم پرداخت شده که در این‌باره می‌توان به سریال‌هایی همچون زندگی از نو، خانواده دکتر ماهان و ... هم اشاره کرد. همچنین در فصل دوم پایتخت شخصیت بهبود محیط‌بان بود و بخش‌هایی از قصه به سختی‌های محیط‌بانان پرداخته می‌شد، اما در مجموع سریالی که محوریت کلی قصه درباره محیط‌بانان باشد، نداشته‌ایم و حالا بهرنگ توفیقی در تازه‌ترین ساخته‌اش سراغ چنین موضوعی رفته است.

افرا3

او ادامه داده است: یکی از دغدغه‌های جامعه امروز ما باید حفظ محیط ‌زیست هم به لحاظ گیاهان و هم حیوانات باشد. اما گاهی این مساله مورد غفلت قرار می‌گیرد و  نسبت به آن بی‌توجهی می‌کنیم، در حالی که باید این مساله جزو اولویت‌های زندگی‌مان باشد. همه این موارد دست به دست هم داد تا ما سریالی درباره محیط ‌زیست بسازیم. البته همان‌طور که می‌دانید کمتر به موضوع محیط‌ زیست و محیط‌ بانان پرداخته شده  و ضرورت دارد درباره این موضوعات سریال‌های متنوعی را تولید و پخش کنیم. ما هم در بستر درام خانوادگی و اجتماعی به این موضوع می‌پردازیم تا تماشای آن برای مخاطبان هم جذابیت داشته باشد. همچنین در قالب قصه، پیام‌هایی هم به مخاطبان منتقل خواهیم کرد

افرا1

لوکیشن‌های چشم‌نواز شمال کشور ازجمله شهرهای لاهیجان، لنگرود، رشت، کیاشهر، زیباکنار، لشت‌نشا و پارک جنگلی بوجاق از محل های تصویربرداری سریال افرا است.

محمدکامبیز دارابی، تهیه‌کننده این سریال می گوید: قصه ما درباره محیط‌ بانی است که در جنگل‌های شمال کار می‌کند و دغدغه محیط ‌زیست و حیوانات دارد؛ کنار فضای کاری این شخصیت، مخاطبان اتفاقات خانوادگی را هم خواهند دید. سعی کرده‌ایم در قالب داستان‌های مختلف قصه را برای مخاطبان دیدنی‌تر کنیم.

این سریال در 40 قسمت برای شبکه یک ساخته می‌شود.

افرا4

افرا
ژانر

درام

اجتماعی

خانوادگی

نویسنده

پدرام پورامیری

حسین امیری دوماری

فرزاد فرزانه

امیرحسین نجف پور

کارگردان بهرنگ توفیقی
بازیگران

مهدی سلطانی

پژمان بازغی

روزبه حصاری

مینا وحید

فریبا متخصص

اسماعیل محرابی

علیرضا آرا

پیام دهکردی

داریوش سلیمی

هامون سیدی

محمد صادقی

نسرین بابایی

سارا باقری

مهرداد بخشی

آریا دلفانی

بهمن صادق حسنی

فهیمه مؤمنی

مهدی مهربان

کشور سازنده ایران
زبان اصلی فارسی
شمار قسمت‌ها ۳۰
تولید
تهیه‌کننده‌ها

مجید مولایی

محمدکامبیز دارابی

مکان‌های تولید

لاهیجان

لنگرود

رشت

تهران

فیلم‌برداری مجید گل سفیدی
پخش
شبکهٔ اصلی شبکه یک سیما
فرمت تصویر HD
نخستین نمایش ۵ شهریور ۱۴۰۰

افرا5

بازیگران سریال افرا

  • هدی هاشمی
  • علیرضا آرا
  • پژمان بازغی
  • روزبه حصاری
  • مینا وحید
  • پیام دهکردی
  • هامون سیدی
  • محمد صادقی
  • سارا باقری 

آلبوم عکس سریال افرا


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها