|

آخرین خبرها از لایحه رتبه بندی معلمان و زمان تصویب آن

 رتبه بندی معلمان

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان و زمان تصویب آن توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ۳ تا ۴ ماه زمان تا تصویب نهایی و قانون شدن رتبه بندی معلمان مانده است گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهارکرد: قطعا باید رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود و فرقی هم در زمان تصویب آن نمی‌کند بلکه مهم تصویب نهایی این موضوع و تخصیص اعتبار آن است.

وی افزود: من نگران بودجه اجرایی رتبه‌بندی معلمان نیستم، زیرا زمانی که در مجلس تصویب نهایی شود و به شورای نگهبان ارسال شود احتمالا اواخر آبان ماه خواهد بود؛ اگر شورای نگهبان هم به این مصوبه مجلس ایرادی بگیرد ممکن است به اواخر آذر برسیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: حداکثر ۳ تا ۴ ماه تا تصویب رتبه‌بندی معلمان و قانونی شدن آن زمان باقی است. وی در پایان گفت: زمان اعمال رتبه‌بندی معلمان در احکام‌شان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها