|

اپو نیز به جمع طراحان گوشی هوشمند تاشو پیوست

لینک کوتاه کپی شد

این روز ها گوشی های هوشمند تاشو محبوبیت قابل توجهی را در جمع علاقه مندان به تکنولوژی به دست آورده اند و سامسونگ با تولید Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip پیشتاز این طراحی منحصر به فرد است, پس از سامسونگ نیز هواوی اقدام به طراحی و تولید گوشی های تاشو نمود و با ارائه مدل Mate X تبدیل به اولین رقیب سامسونگ و مدل Galaxy Z Fold شد. و حالا نیز شرکت اوپو تصمیم گرفته است تا به جمع پیشتازان گوشی های تاشو بپیوندد.

 

محصول جدید اوپو Fold

طبق گزارشات منتشر شده اوپو تصمیم گرفته است تا با محصول جدید خود که احتمالا با نام اوپو Fold به بازار معرفی خواهد شد به رقابت با سامسونگ و هواوی بپردازد. هرچند که هنوز این شرکت خبر قطعی از تاریخ رونمایی محصول تاشوی خود منتشر نکرده است اما یک سری از افشاگران دیجیتالی اخباری در ارتباط با باطری این گوشی هوشمند را منتشر کرده اند. طبق گزارشات منتشر شده احتمالا این گوشی با باطری 4500 mAh و شارژ سریع 65 وات به بازار معرفی خواهد شد. البته با کمی بررسی محصولات اخیر اوپو می شود حدس زد که بدون شک پرچمدار آینده این شرکت از باطری نسبتا قوی برخوردار خواهد بود. به علاوه احتمال می رود که این محصول از Snapdragon 888 برخوردار باشد.

oppo-fold2

 

اوپو در بازار ایران

محصولات شرکت اوپو بیشتر در میان گوشی های هوشمند میان رده شناخته می شوند اما باید در نظر داشت که این شرکت اغلب محصولات گران قیمت تری را نسبت به همرده های خود به بازار عرضه می کند. گوشی اوپو در دنیای میان رده ها از جمله محبوب ترین ها و بهترین هاست. البته در ایران محصولات این شرکت آن طور که باید تا به حال مورد توجه قرار نگرفته اند. با این حال این شرکت در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته توجه نسبتا زیادی را در سرتا سر جهان به خود جذب کند و شاید یکی از مهمترین دلیل های آن استفاده از دوربین های پاپ آپ در گوشی های هوشمند خود می باشد.

یکی از جدیدترین و بهترین محصولات اوپو Realme 8  می باشد که متاسفانه هنوز در بازار ایران موجود نیست اما به دلیل برخورداری از باطری 5,000mAh و صفحه نمایش 6.5 اینچ و رزولوشن 1080 x 2400, در سرتا سر جهان می توان از این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده نام برد.

Realme-8

 

اوپو Realme 8 Pro

نسخه Pro  این مدل با نام Realme 8 Pro  در 25 مارس 2021 به بازار عرضه شد که خوشبختانه این محصول در بازار ایران موجود است. این محصول با باطری 4,500mAh و شارژ سریع 50 واتی در بازار ایران با قیمت میانگین هفت میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت گزاری شد که با وجود صفحه نمایش 6.4 اینچ و رزولوشن 1080 x 2400 هنوز هم در دسته ی میان رده های با کیفیت قرار می گیرد.

Oppo-Realme-8Pro

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها