|

(ویدئو) علیزاده که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟

معارفه عابدین خرم

مراسم معارفه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود در ابتدای سخرانی، یکی از حاضرین اقدام به برخورد فیزیکی با وی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی در حالی برگزار شد که یکی از حاضران جلسه با رفتن بر روی سن سالن محل سخرانی به استاندار جدید سیلی زد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، مراسم معارفه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود. در ابتدای قرار گرفتن خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین اقدام به برخورد فیزیکی با استاندار منتخب کرد و موجب شد برای لحظاتی نظم جلسه بهم بریزد.

گفته شده فردی به نام علیزاده که از پرسنل نیروهای مسلح است به دلایل نامشخص و خصومت شخصی اقدام به این کار کرده این فرد ابتدا ضربه‌ای از پشت سر به خرم وارد کرد و سپس او را هل داد. استاندار آذربایجان شرقی پس از این اتفاق متانت خود را حفظ کرد و از هر گونه واکنشی خودداری کرد. اما با دخالت ماموران حراست سالن بلافاصله فضای جلسه به حالت عادی برگشت.

بعد از چند لحظه مراسم به حالت عادی بازگشت و سخنرانی استاندار منتخب هیأت دولت ادامه یافت. مراسم تودیع استاندار جدید آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

واکنش آقای استاندار بعد از سیلی خوردن

استاندار جدید آذربایجان‌‌شرقی گفت: فرد ضارب را نمی‌شناسم ولی او را می‌بخشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داش باشوا ارسالی در

    عکسی که گذاشتین توی تصاویر گوگل چه ربطی به این موضوع داره حمالا؟

  • ناشناس ارسالی در

    مگه میشه نشناسدش

  • ناشناس ارسالی در

    خدا میدونه چی به سر اون فرد اورده که اومده وپیه همه چیز رو به تنش مالیده واین کاررو کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها