|

آیا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی شده است؟

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان صورت گرفته است

لینک کوتاه کپی شد

میرهاشم موسوی در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان صورت گرفته است و در حال حاضر طبق روال پرداختی ماه‌های گذشته، سازمان تامین اجتماعی موفق به پرداخت حقوق بازنشستگان خود شده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص بازپس گیری ۸۹ هزار میلیارد سهام و امکان ایجاد و یا عدم ایجاد مشکل در متناسب سازی حقوق‌ها افزود: این موضوع، مشکل قانونی بین سازمان تامین اجتماعی و مجلس و دولت است که آن هم حل خواهد شد و مشکل خاصی در رابطه با باز پس گیری ۸۹ هزار میلیارد سهام تامین اجتماعی ندارد.

موسوی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی حتما با کسری منابع و بودجه رو به رو خواهد شد و بر اساس شرایط اقتصادی کشور باری بر روی صندوق بیمه‌ای تامین اجتماعی تحمیل شده است، البته سازمان تامین اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سر موعد مقرر تمام پرداختی‌ها انجام شود.

رئیس سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: طی دو ماه مدیریت بنده در سازمان تامین اجتماعی در زمان مقرر پرداختی‌ها انجام شده و با مشکل قابل توجه‌ای رو به رو نشده ایم، اما همچنان کسری منابع و بودجه وجود دارد، همچنین راهکار‌هایی برای پیش بینی و جبران منابع در نظر داریم که با کمک خدا کار را جلو خواهیم برد و تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها