|

چرا بررسی لایحه رتبه بندی معلمان برای 10 روز متوقف شد؟

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با ارجاع مواد ۴ به بعد لایحه رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون آموزش جهت بررسی‌های بیشتر موافقت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بر اساس ماده ۱۲۵ قانون آئین نامه داخلی مجلس با ارجاع مواد ۴ به بعد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جهت بررسی‌های بیشتر موافقت کردند.

مهرداد ویس کرمی در جریان بررسی ماده ۴ لایحه نظام رتبه بندی معلمان در صحن مجلس گفت: در افزایش حقوق ناشی از تغییر رتبه‌ها که به ترتیب ۲۵، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ اعلام شده ابهام وجود دارد و مرکز پژوهش‌های مجلس هم این ابهامات را مطرح کرده مبنی بر اینکه به عنوان مثال معلم رتبه ۲ در برخی موارد از معلم رتبه ۵ دریافتی بیشتری خواهد داشت بنابراین به دلیل وجود ابهامات متعدد، نوشتن آئین‌نامه برای این لایحه دشوار خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: همچنین در ماده ۴ لایحه وضعیت معلمان زیر کارشناسی در آموزش و پرورش مبهم مانده که ۱۲۰ هزار نفر هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ابهامات مطرح شده توسط نماینده، گفت: ابهامات وارد است و می‌طلبد به رأی نمایندگان گذاشته شود.

قالیباف در پایان بیان کرد: از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری می‌خواهیم که در ۱۰ روز ابهامات این لایحه را بررسی کرده تا مجددا این ابهامات به صحن بازنگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این مسایلی که مطح شده رتبه بندی نیست وترمیم حقوق می باشد دست از فریب کاری بردارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها