|

جزئیاتی از فصل سوم "عصر جدید"؛ زمان پخش فعلا نامشخص!

فراخوان شبکه سه برای حضور استعدادها در حالی منتشر می‌شود که هنوز زمان پخش سری سوم عصرجدید مشخص نیست

لینک کوتاه کپی شد

قرار بود در فصل زمستان، فصل سوم این برنامه پربیننده تلویزیونی آغاز شود اما سختی های فصل دوم و توقف های پی در پیِ آن به دلیل شیوع کرونا، شروع فصل جدید را منوط به واکسینه شدن و شرایط آرام کرونا قرار داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم، حتی برخی گمانه زنی کرده اند "عصرجدید3" برنامه نوروزی شبکه سه سیما خواهد بود. پیگیری ها نشان می دهد که هنوز زمان شروع تولید فصل سوم مشخص نیست. آرام شدن کرونا و واکسینه شدن حداقل 80 درصد مردم باعث می شود تا دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی بتوانند پیش تولید و تولید فصل سوم را آغاز کنند.

حجم گسترده ای از استعدادها قرار است برای راستی آزمایی از شهرستان ها به تهران و محل استودیوی "عصر جدید" بیایند و با وضعیت فعلی کار ساخت این فصل را نشدنی می کند. همان طور که به تعبیر خود احسان علیخانی، فصل دوم غیرقابل پیش بینی بود؛ «آن قدر شرایط کرونا عجیب و غریب شد که پیش بینی ها را تغییر داد. می خواستیم فصل دوم را مردادماه تمام کنیم و فصل سوم را برای نوروز 1400 به آنتن برسانیم که عید نوروز فینال فصل دوم پخش شد. یعنی در واقع پروژه 6 ماهه، یک ساله به پایان رسید.»

در پیگیری هایی که چند صباح قبل اتفاق افتاد قرار بود فصل سوم به زمستان برسد اما با رایزنی های جدید به نظر می رسد و جمله ای که به گوش می رسد "شاید عید نوروز، شاید تابستان و یا زمانی دیگر!".

به نظر می رسد دلیل فاصله ایجاد شده میان "عصر جدید" و تلویزیون در این است که 90 درصد شرکت کنندگان از شهرستان اند.

البته پیگیری ها بابت انتخاب داوران فصل جدید هم ما را به این نکته رساند: «داوران که حتماً تغییر می کنند؛ همان طور که احسان علیخانی در برنامه "دورهمی" توضیح داد اما با هیچ کسی منهای آن برنامه مهران مدیری، هنوز مذاکره نشده! آنجا هم علیخانی به مدیری می گوید آرزویم این است که شما در برنامه "عصر جدید" داوری کنید.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها