|

کدام گروه از معلمان از رتبه بندی حذف می شوند؟

بر اساس ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی کمیسیون آموزش از اعمال اصلاحات لایحه رتبه بندی معلمان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: «آموزشیار معلم» از ابتدای این لایحه و با رای نمایندگان مجلس حذف شد.
 
رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون آموزش اظهار داشت: در جلسه امروز این کمیسیون و براساس ضرب الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی تعیین کرد، کمیسیون آموزش بلافاصله وارد اصلاح مواد ۴ به بعد این لایحه شد و ۳ ماده از این لایحه را مورد بررسی کارشناسی قرار داد.

وی افزود: بر این اساس ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: ماده ۵ این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش تعیین می‌شود و براساس آن دولت مکلف است آیین نامه اجرایی این قانون را تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین کند.

حاجی پور گفت: همچنین پیشنهاداتی درخصوص ماده ۶ لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها