|

روزنامه کلید چرا توقیف و لغو امتیاز شد؟

امروز خبرگزاری ایرنا اعلام کرد: امتیاز و مجوز انتشار روزنامه کلید لغو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی باشگاه خبرنگاران جوان از بررسی تصویر حاشیه‌ساز روزنامه کلید در هیئت نظارت بر مطبوعات خبر داده بود که امروز خبرگزاری دولت (ایرنا) اعلام کرد: امتیاز و مجوز انتشار روزنامه کلید لغو شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

روزنامه کلید دیروز در صفحه اول خود تصویری گرافیکی از ترسیم خط فقر چاپ کرد، که شکل دست و قلم ترسیم کننده مربوط به تصویری از نامه نگاری مقام معظم رهبری بوده است.

روز گذشته ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفته بود: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، به صورت مداوم کار رصد فعالیت مجموعه‌های خبری را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده موارد تذکرات لازم داده می‌شود و اگر موردی از صلاحیت رسیدگی اداره کل مطبوعات خارج باشد به هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده می‌شود.

شمسایی در پایان گفته بود: مورد ذکر شده به جلسه فردا هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده شده است تا تصمیم گیری لازم و قانونی در این خصوص گرفته شود.

5

روزنامه «کلید» لغو امتیاز شد

ایرنا نوشت: دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

علاءالدین ظهوریان روز دوشنبه (۱۷ آبان) تایید این خبر ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور رای به لغو امتیاز روزنامه کلید دادند.

روزنامه کلید از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ به مدیر مسئولی عطاءالله حکیمی پور و با سردبیری منصور بیطرف به خانواده مطبوعات کشور پیوسته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها