|

آخرین وضعیت دادگاه صرافی کریپتولند 19 آبان

اعتراض کریپتولندی‌ها به تعلل در اجرای دستور قضایی دادستان تهران در خصوص اجرای حکم

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر تعدادی از کاربران کرپیتولند که ماه هاست در انتظار دریافت سرمایه خود پس از بسته شدن سایت هستند، با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکارد‌هایی در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران تجمع کردند.

سرگردانی هزاران کاربر صرافی کریپتولند در دادسرا

۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، مدیرعامل صرافی رمزارز کریپتولند به اتهام کلاهبرداری دستگیر و سایت این صرافی بسته شد. در پی بسته شدن سایت، سرمایه ۷۰ هزار کاربر این سایت به حالت تعلیق درآمد.

273086_282

تجمع کاربران کریپتولند مقابل دادگاه انقلاب

بار‌ها سایت این صرافی برای ثبت نام کاربران باز شد، ولی برخی به دلیل مشکلات سایت موفق به ثبت نام نشدند. علاوه بر این گروه، تعدادی نیز ثبت نام کرده اند، اما موفق به دریافت کد پیگیری نشده اند. گروه سوم نیز در مسیر حسابرسی گیر کرده اند. گویی بعد از ماه‌ها دستگاه قضایی کشور هنوز که هنوز است، تصمیم قطعی برای بازگرداندن پول مردم ندارد.

273089_585

سینا استوی به دفتر صرافی کریپتولند برمی گردد؟

پیگیری‌ها می‌دهد تازه‌ترین سناریوی موجود برای بازگرداندن پول کاربران کریپتولند ازسوی دستگا قضا، بازگشت سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند به دفتر این صرافی و انتقال پول و رمزارز به حساب کاربران است.

البته این تصمیم هنوز مراحل نهایی را طی نکرده و باید شرایط آن ازجمله انتقال تحت الحفظ سینا استوی به دفتر صرافی به طور ویژه انجام شود.

273088_499

مانع اجرای دستور قضایی دادستان تهران برای پرونده کریپتولند کیست؟

یک هفته از دستور قضایی علی القاصی مهر، دادستان تهران برای پیگیری پرونده کاربران کرپیتولند می‌گذرد، اما پس از ۷ روز هم خبری از اجرای این حکم نیست. 

برخی کاربران کرپیتولند خواستار اطلاع رسانی دستگاه قضا و شفاف سازی روند اجرای این پرونده شده اند. این کاربران می‌گویند تجمعات آن‌ها تا بازگشت رمزارز‌ها و دارایی شان ادامه دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع: اقتصاد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها