|

فروش با کیفیت ترین رولبرینگ های fag , skf و nachi

برای خرید و فروش با کیفیت ترین رولبرینگ های fag , skf و nachi کافی به سایت فیدار گستر مراجعه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که وجود اصطکاک در برخی موارد فوایدی را داشته ولی در اکثر موارد منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله: خوردگی، ساییدگی، خراشیدگی و غیره می شود، لذا نیاز بود برای رفع این مشکلات قطعه ای ساخته شود که از بوجود آمدن این معایب جلوگیری کند و این تفکر باعث تولید قطعه ای به اسم  بلبرینگ شد.

خرید و فروش رولبرینگ FAG

ساده‌ترین تعریف برای رولبرینگ های FAG غیر اصل، بلبرینگ‌هایی با کیفیت پایین و ارزان قیمت است که مشابه با کالای اصلی  مشخص و بسته‌بندی می‌شوند.

قیمت بلبرینگ اف آ گ متفاوت است زیرا این محصول می تواند به صورت تقلبی نیز به دست مشتریان برسد.

بلبرینگ اف آ گ در رینج های گسترده ای برای انواع مختلف صنایع تولید می شود.

ابعاد و استاندارد های تولید رولبرینگ FAG  با در نظر گرفتن شرایط کاری هر صنعت به صورت جز به جز و دسته بندی کاربردی در کلاس های مختلف و ابعاد و استاندارد های مختلف از ویژگی های بلبرینگ FAG می باشد.

قبل از هر چیز، مسلماً به عنوان فروشنده یا استفاده کننده برای خرید و فروش رولبرینگ FAG باید اطلاعات کافی از کارکرد و نوع استفاده آن‌ها داشته‌ باشید. سپس بر اساس پارامترهایی مثل میزان و نوع (شعاعی یا محوری) باری که قرار است تحمل کنند اطلاعات به دست بیاوریم.

fag-bearings

رولبرینگ nachi تولید کشور ژاپن

بلبرینگ ژاپن از جمله بلبرینگ هایی است که از نظر قیمت نسبت به بلبرینگ SKFو بلبرینگ FAG ارزانتر است اما از نظر کیفیت خیلی ضعیف تر هستند  و برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به کیفیت مناسب دارند و قیمت بلبرینگ و یاتاقان هم اهمیت دارد میتوانند از رولبرینگ های کشور ژاپن مثل رولبرینگ nachi، رولبرینگ koyo و غیره استفاده کنند.

ما به مشتریان خود توصیه میکنیم برای خرید بیرینگ ژاپنی و یاتاقان ژاپنی از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنند تا کالای بی کیفیت را به جای کالای اصلی نخرند.

NACHI1

  ویژگی رولبرینگ skf

رولبرینگ  skf  یکی از محصولات شرکت skf است که در سوئد فعالیت می‌کند.

شرکت SKF به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع بلبرینگ‌ها شناخته می‌شود. این شرکت محصولات تولیدی خود را در اقصی نقاط جهان توزیع می‌کند.

بلبرینگ‌های این شرکت از سال‌های دور تا کنون کیفیت خوبی داشته‌اند. به همین دلیل بخش اعظمی از بازار جهان و حتی ایران را به خود اختصاص می‌دهند.

استفاده از بلبرینگ‌های استاندارد SKF، طول عمر ماشین‌ها را بیشتر می‌کند.

بلبرینگ‌ها نباید با حلال و یا پاک کننده شسته شوند. باید با یک پارچه تمیز بدون پرز آن را پاک کرد.

برای خرید و فروش بلبرینگ skf اصل حساس باشید.

نسبت به خرید بلبرینگ SKF هرچه محصولی اعتبار بیشتری داشته باشد، دندان طمع متقلبان نیز برای آن تیزتر است.

از آن جایی که قیمت بلبرینگ ها و رولبرینگ ها مانند سایر قطعات و محصولات موجود در بازار مداما در حال تغییر است بهتر است قبل ازهر کاری راهنمای دستگاه های خود را به دقت مطالعه کنید و متناسب با آن ها لیست خرید خود را تکمیل کنید.

8-1-300x185

درباره ی فیدار گستر :

شرکت فیدار گستر یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که امروزه با ارائه ی محصولات با کیفیت و با دوام بالا باعث جذب اعتماد مشتری در سراسر کشور شده است.

فیدار گستر همواره در تلاش است که بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

رضایت مشتری باعث خوشنودی ما می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی