|

حاج رحیم قربانی با پروژه مژده (۱۶۰۰واحدی) غوغا به پا کرد!!!!

پروژه 1600 واحدی مژده که سازنده آن حاج رحیم قربانی سازنده برج ها و پروژه های عظیم در تهران است، این روزها حسابی خبرساز شده.

لینک کوتاه کپی شد
3

ماجرای  پروژه ۱۶۰۰ واحدی به نام «پروژه مژده» که سازنده اون کسی نبود جز حاج رحیم قربانی امروزه زیاد به گوش میرسد.

به گفته «وبسایت املاک یو» که رابط مستقیم بین خریداران خانه و فروشنده (حاج رحیم قربانی) است: ایشان تا کنون بیش از ۲۱ پروژه موفق با تعداد واحد های بالا به ثبت رسانده است که بزرگترین آنها ، همین پروژه مژده هست که خبر ساز شده !!!

خب بگذریم کاری به این موضوع نداریم ، بریم با هم در مورد این پروژه شیک و مجلل اطلاعاتی به دست بیاریم. 

a8127f23-b959-4f9c-b7aa-47c1e4fd851f

قبل از پرداختن به اطلاعات این پروژه عظیم و به قول معروف (غول) بهتره اطلاعاتی راجع به حاج رحیم و سابقه اش به دست بیاوریم.

حاج رحیم قربانی: کسی که سالها مشغول ساخت برج ها و پروژه های عظیم در تهران است، کلنگ افتتاحیه ساخت پروژه را که میزند، پیش فروش آن را به همراه نقشه پروژه معرفی میکنند و مردم میتوانند در پیش فروش شرکت کنند و واحد ها را پیش خرید کنند، مردمی که پیش خرید میکنند، با دل قرص پا به میدان میگذارند، چون از بابت تحویل سر موعد مطمئن هستند.

ایشان خیّر فروتنی نیز هستند

«املاک یو»

image_9ace3dbd350d6ab91eee0fc49c4abb938e6cf8f3

این تنها تصویر با کیفیت ایشان است

ایشان در تهران شناخته شده هستند، اگر فقط یک بار به دنبال خانه گشته ای، باید بگویم غیر ممکن است نامش را نشنیده باشید، این شهرت و اعتبار به راحتی به دست نیامده، ایشان در اجرای پروژه های ابتدایی خودشون تمام تلاش خود را گذاشتند تا به موقع واحد ها را به صاحبانشان که قبلا پیش خرید کرده اند تحویل دهد، در برخی از پروژه ها اتفاق افتاده که طبق برنامه پیش نرود اما با هوشیاری ایشان، تمام این مشکلات روی بر میگردانند.

سیر صعودی قیمت های پروژه های ایشان 

وقتی زمینی مانند کویر، کلنگ میخورد و پیش فروش آن را معرفی میکنند، طبق آگاهی که داریم، این زمین خام هیچ ارزش زاتی ندارد، بنابر این، در ابتدای پروژه قیمت پیش فروش آن بسیار پایین است. ذکر مثال: همین پروژه مژده، وقتی برای اولین بار به پیش فروش گذاشته شد، قیمت هر متر، تنها ۲۰ میلیون تومان بود که میشود حدود ۲ سال پیش، اما الان ۶۰ میلیون تومان است که هنوز هم با سیل عظیم مردم رو به رو است، در واقع اگر همون اول یک واحد خریده بودید، تا الان ارزش آن ۳ برابر شده بود و کجا این چنین سود میتوانستید بکنید؟؟!! درسته، از قدیم گفتن باید خونه بخری، خونه قیمتش پایین نمیاد، خب منم موافقم، کاملا درسته  اما اینکه تصمیم بگیریم کجا سرمایه گذاریم به عهده خودمان است و فقط ما مسئول زندگی و سود خود هستیم، برای مثال اگر ۲ سال پیش یک ملک در منطقه بالا شهر و یا پایین شهر تهران میخریدید ، تا کنون چقدر سود میکردید؟؟! آیا بیشتر از ۱۰۰ درصد!!!!!! آیا بیشتر از ۱۵۰ درصد؟!!!!!! 

به همین سادگیست که دارم توضیح میدم بهتون. اینها را گفتم تا هشیار باشید، به نظر شما الان دیگه وقتش نرسیده بریم سر وقت این پروژه ؟؟

اسم های این پروژه 

  1. برج الماس پاسداران
  2. برج الماس مژده
  3. برج الماس هروی
  4. پروژه الماس پاسداران
  5. پروژه الماس مژده
  6. پروژه الماس هروی
  7. پروژه مژده
  8. پروژه هروی   

این ۸ مورد نام هایی از این پروژه هست که امروزه بر سر زبان هاست و معانی تمام این اسم ها یکی است.

این پروژه همانطور که از اسم هایش مشخص است، مکانش در میدان هروی به سمت ایستگاه مترو امام حسین هست.

زمان تحویل این پروژه کی هست؟؟ به گفته وبسایت به گفته وبسایت املاک یو تحویل این پروژه عظیم ، در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ هست که بنا بر گفته های این سایت ، زود تر از موعد اعلام شده و قرارداد شده ، تحویل صاحبان خوش شانس میشود 

تصویر پروژه املاک یو

تمام تصاویری که در این صفحه مشاهده میکنید ، همه از وبسایت املاک یو با کسب مجوز مکتوب انجام شده است و هیچگونه مشکل قانونی و شرعی ندارد. 

همه اش شد بحث وبسایت املاک یو 

وبسایت املاک یو چیست؟؟

این وبسایت نماینده فروش مستقیم واحد های حاج رحیم قربانی است که تمام توضیحات به علاوه قیمت و شرایط های پرداخت را در مقاله های خود شرح داده است ، ما تا همینجا اجازه توضیحات در مورد این پروژه را داشتیم. 

پروژه های پیش فروش دیگری در حال حاضر با قیمت پایین تر در این سایت به فروش میرسند که اگر قصد خرید دارید میتوانید به سایت «amlaku.com» سر بزنید و از شرایط پروژه های حاج رحیم قربانی مطلع شوید . 

پروژه های پایان یافته

پروژه بام پونک (شمال پونک)

پروژه برلیان (جنت آباد مرکزی)

در حال حاضر این پروژه ها که تحویل داده شده اند ، بسیار محبوب هستند و هم اکنون خرید و فروش در آنها جاری هست .

جهت دیدن این پروژه ها نیز میتوانید به سایت املاک یو مراجعه کنید .

پروژه های پیش فروش 

پروژه الماس پاسداران (هروی)

پروژه رونیکا پلاس مسکونی(سیمون بلیوار)

پروژه رونیکا پلاس اداری (اشرفی اصفهانی)

در حال حاضر این پروژه ها در حال پیش فروش هستند 

لوگو وبسایت املاک یو

آدرس سایت املاک یو : amlaku.com

ممنونم که تا اینجا مطالعه کردید ، اگر سوالی در ذهن شما پیش آمده ، لطفا در پایین همین صفحه در بخش نظرات بپرسید ، پاسخگو خواهم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدرضا ارسالی در

    ما زیاد اسم حاج رحیم قربانی را شنیدیم و یا حتی میخواستیم توی پروژه های ایشون خونه بخریم ، اما هیچ راه ارتباطی نداشتیم ، ممنونم از شما که وبسایت املاک یو رو معرفی کردید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها