|

بازنشستگان در مورد رتبه بندی معلمان چه درخواستی دارند؟

رتبه بندی معلمان

بازنشستگان طی بیانیه ای مطالبات خود از نمایندگان مجلس را برشمردند که یکی از خواسته های مهمشان تسری لایحه رتبه بندی معلمان به بازنشستگان است.

لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگان ۳ صندوق تامین اجتماعی، کشوری و لشکری مطالبات خود را از نمایندگان مجلس برشمردند. در این بیانیه، مطالبات بازنشستگان به این شرح اعلام شده است:

لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان محترم با توجه به اینکه ۲۰۹ امضاء از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه داشته و چند ماه هست در مجلس شورای اسلامی قرار داشته و یکماه و نیم قبل فقط اعلام وصول شده، که بایستی ان شاء الله هرچه سریعتر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و به تصویب برسد تا با توجه به وضعیت بد معیشتی بازنشستگان محترم، فاصله حقوقی بین شاغلین محترم و بازنشستگان محترم کمتر گردد.

تسری حق مناطق جنگی و عملیاتی به بازنشستگان محترم با توجه به اینکه در تاریخ ٢۵ آذر ماه سال ٩٩ در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان نیز رسیده است و به سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق های بازنشستگی نیز دستور لازم داده شده است.

تسری فوق العاده های ویژه ارگان‌های مختلف به بازنشستگان محترم تمامی صندوق‌های بازنشستگی

رسیدگی به بیمه درمانی و تکمیلی بازنشستگان محترم که کفاف هزینه های درمان را نمی‌دهد.

تسری لایحه رتبه بندی معلمان به بازنشستگان

در مورد مشکل کسر ٢/۵ درصد از کل حقوق بازنشستگان محترم پیش از موعد که هم در زمان بازنشستگی و هم با هر بار افزایش از مبلغ کل افزایش حقوق، کسر می‌شود که نهایتا به ۱ درصد از فقط میزان افزایش حقوق، تغییر کرده و فقط تا رسیدن به ۳۰ سال خدمت از این عزیزان کسر شود. (بازنشستگان محترم پیش از موعد اکثرا بخاطر بیماری خود یا عزیزانشان که نیاز به مراقبت در منزل داشته اند و یا بر اثر تألمات روحی و جسمی ناشی از جنگ تحمیلی مجبور به بازنشستگی پیش از موعد شده اند. )

استخدام حداقل یکی از فرزندان عزیز بازنشستگان محترم در ادارات دولتی

در نظر گرفتن امکانات رفاهی و اجتماعی و فرهنگی و تفریحی جهت رفاه حال بازنشستگان محترم و خانواده های محترمشان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها