|

بازارهای طلافروشی و بورس طلای تهران

برای خرید طلا بهترِ به بورس طلا و جواهر مراجعه کنید تا بتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تنوع بالایی در طرح ها و برند ها را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

بازارها و پاساژهای مختلفی در تهران وجود دارند که می توانید خرید طلا و جواهر را از آن ها انجام دهید. برای آن که بتوانید یک خرید خوب داشته باشید، بهتر است سراغ بورس طلا و بازارهای طلا فروشی بروید. در این مراکز تنوع بسیار بیشتر بوده، قیمت ها رقابتی تر است و شما بدون شک می توانید طبق سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه بیشتر با بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران آشنا خواهیم شد.

معرفی بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران

خرید طلا با توجه به هزینه قابل توجهی که برای آن پرداخت می کنید، شاید کمی سخت به نظر برسد. این که از میزان اجرت طلا، قیمت روز، مالیات و غیره مطلع شوید و مطمئن شوید بهترین خرید را متناسب با بودجه خود انجام می دهید. برای این اطمینان بهتر است خرید خود را از بورس های طلا فروشی انجام دهید تا هم بتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و هم تنوع بالایی در طرح ها و برند ها ببینید. در ادامه شما را با بهترین بازارهای طلا فروشی تهران بیشتر آشنا خواهیم کرد.همچنین برای انتخاب به روزترین مدلهای طلا و جواهر پیشنهاد می کنیم به سایت بزمینه مراجعه کنید.

image_14f4f3f3c05c5a3fd1d6bb2cebc70d9dc1525e19

مرکز خرید قائم

یکی از بازارهای طلا فروشی تهران که این روزها از آن به عنوان بورس طلا فروشی پایتخت نیز نام برده می شود، مرکز خرید قائم است. این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای طلا فروشی در تهران به شمار رفته و بیش از 15 سال سابقه فعالیت دارد. در بازار قائم بیش از 100 مغازه طلا فروشی وجود دارد که می توانید انواع طلاهای جدید و مدرن را در آن ها پیدا کنید.

این بورس طلای تهران در فاصله کمی از اتحادیه صنف طلا فروشان واقع شده است. به این دلیل تمامی مغازه های آن تحت نظارت مستقیم اتحادیه قرار دارند. در این پاساژ بسیاری از مغازه ها شما می توانید طلا و جواهراتی با برندهای معروف ترک و ایتالیایی تهیه کنید.

صادقیه تهران

نام دیگر در لیست بازار طلا فروشی و بورس طلای تهران، صادقیه است. در این قسمت غربی از تهران، بین فلکه اول و دوم صادقیه، سال ها است که طلا فروشان بسیاری فعالیت می کنند. این بازار یکی از متنوع ترین بازارهای طلافروشی تهران است و شما می توانید از انواع طلاهای سبک تا سرویس های سنگین را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید سون سنتر

مرکز خرید سون سنتر نیز از دیگر مراکز بزرگ و معتبر طلافروشی در تهران است که می توان از آن نیز به عنوان بورس طلای تهران نام برد. این مجتمع تجاری در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض نارمک در تهران واقع شده است. در بخش طلا فروشی این مجتمع شما می توانید جدیدترین و لوکس ترین طلا و جواهرات از برندهای مختلف را ببینید. طلا فروشی ربیعی با حدود 60 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین و بهترین طلا فروشی های تهران در این مرکز خرید واقع شده است.

image_c538445d1e060660d4284604ddcbf43f718083d7

مرکز خرید طلای اقدسیه

اگر دوست دارید در یک زمان کوتاه، چند پاساژ طلا فروشی را بگردید، انواع طلاهای مختلف را دیده و بهترین انتخاب را داشته باشید، مرکز خرید اقدسیه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این مرکز خرید 3 پاساژ شناخته شده صدف، صاحبقرانیه و اقدسیه وجود دارد که صدف با بیش 20 سال سابقه فعالیت از بقیه پاساژها شناخته شده تر است. در این مرکز خرید بزرگ بیش از 40 گالری مطرح و شناخته شده داخلی و بین المللی وجود دارد و جدیدترین و لوکس ترین طلاها و جواهرات را به مشتریان خود ارائه می کنند.

بازار زرگرها

از دیگر بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران، بازار زرگرها را می توان قدیمی ترین دانست. زمان ساخت بازار بزرگ تهران به شاه تهماسب صفوی می رسد اما بازار زرگرها در دوران فتحعلی شاه به این مجموعه اضافه شده است. تنوع در مدل و البته قیمت و کیفیت بالای طلا حرف اول را در این بازار می زند. در کنار طلاهای جدید با اجرت های مختلف، یکی از مزایای این بازار بزرگ، امکان خرید طلاهای کم اجرت و دست دوم است. در این بازار می توانید در کنار طلا، جواهرات، نقره و سنگ های قیمتی را نیز خریداری کنید.

اجرت طلا در این بازار کم ترین مقداری است که در دیگر طلا فروشی های تهران بتوانید پیدا کنید. در این بازار، کسبه های قدیمی و منصف بسیاری وجود دارند و برای خرید به شما تخفیف های بسیار خوبی خواهند داد.

خیابان ستارخان

اگر در کنار خرید طلا، به دنبال خرید جواهر نیز هستید، پیشنهاد ما به شما آن است که سری به خیابان ستار خان و مرکز خرید الماس غرب بزنید. تمرکز واحدهای صنفی این مجموعه بیش از طلا بر روی جواهر بوده و شما می توانید جدیدترین و بهترین جواهرات اصل از الماس تا یاقوت را در این بازار بزرگ پیدا کنید.

میدان کاج سعادت آباد

یکی دیگر از مراکز طلا فروشی نسبتا جدید و کوچک اما به روز و مدرن، میدان کاج و مرکز خرید ابریشم است. تعداد زیادی از واحدهای طلا و جواهر فروشی در این مرکز تجاری جمع هستند. در صورتی که ساکن غرب تهران هستید، حتما سری به این بورس طلای تهران نیز بزنید. احتمالا می توانید مدل مورد نظرتان را در تنوع مناسب آن پیدا کرده و نیازی به سر زدن به مراکز خرید دیگر پیدا نکنید.

خیابان گاندی

خیابان گاندی نیز بدون شک نام دیگر در لیست بازار طلا فروشان و بورس طلای تهران است. این خیابان نیز از جمله مراکز قدیمی برای خرید و فروش طلا به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که با شکل گیری بورس پارچه در این منطقه، از تعداد مغازه های طلا فروشی در این خیابان کم شده است.

میرداماد

میرداماد یکی دیگر از بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران است که هیچ روزی از سال نمی توانید آن را خلوت ببینید. علاقه مندان به خرید طلا، این مرکز را یکی از محبوب ترین ها و بهترین ها می دانند. این بورس طلا، تنها به چند مغازه و یا یک پاساژ محدود نمی شود، بلکه در این مجموعه بیش از 50 واحد صنفی طلا فروشی و چندین پاساژ مانند پاساژ محسنی، گنجینه، مادر، مریم و غیره وجود دارد. این بورس طلا برای تازه عروس هایی که به دنبال سرویس های زیبا و خاص هستند بسیار مناسب است و به شما کمک می کند بتوانید متناسب با بودجه مالی خود یک خرید خوب انجام دهید.

پاساژ میلاد نور

پاساژ میلاد نور می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال طلاهای لوکس و خاص اروپایی هستند. طبقه سوم این پاساژ مملو از طلا فروشانی است که جدیدترین و بهترین ست ها، نیم ست ها، دستبند، گوشواره و دیگر جواهرات را به شما عرضه می کنند. با توجه به این که بورس طلای این پاساژ در طبقه سوم واقع شده و دوربین های مدار بسته و نگهبانانی آموزش دیده از این مرکز خرید مراقبت می کنند، خیالتان بابت یک خرید ایمن نیز آسوده باشد.

image_48d71c88851504d04245296f3889f740d56518f9

منطقه کریم خان

نام دیگری که در لیست بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران قرار می گیرد، منطقه کریم خان است. در این منطقه نیز پاساژها و مغازه های طلا فروشی بسیاری وجود دارند به طوری که تعداد واحدهای طلا فروشی در آن را می توان بیش از 300 عدد دانست. که معروف ترین آن ها پاساژ نگین است. پاساژ نگین را می توان جز 5 نام اول در بورس طلای تهران دانست. این پاساژ قدمتی 25 ساله داشته و بیش از 100 گالری طلا فروشی معتبر در آن فعالیت می کنند. در این بازار طلا فروشی در کنار خرید طلاهای ریز و مجلسی، می توانید خرید طلای خام و یا شمش طلا را نیز انجام دهید.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم چند سالی است که در بورس طلا نیز جایگاه ویژه خود را پیدا کرده است. این مرکز خرید در شمال تهران در حوزه های مختلف یکی از بهترین و لوکس ترین ها به شمار می رود که بورس طلای آن نیز از این قائده مستثنی نیست. این مرکز خرید محیطی کاملا گرم و ایمن دارد تا شما بتوانید با خیال آسوده و بدون خستگی تمامی طلا فروشی های آن را دیده و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. طلا فروشی ربیعی یکی از شناخته شده ترین و بهترین طلا فروشی های ایران در این مرکز خرید واقع شده است.

مرکز خرید اوپال

اگر به دنبال خرید طلا از برندهای معروف خارجی به خصوص برندهای ایتالیایی هستید، مرکز خرید اوپال می تواند یک گزینه عالی برای شما به شمار رود. مرکز خرید جدید اوپال در سعادت آباد تهران واقع شده و بسیاری از واحدهای طلا فروشی بین المللی و داخلی را در خود جای داده است. نمایندگی بسیاری از برندهای طلا فروشی و طلا سازی ایرانی و خارجی در این مرکز خرید وجود دارد. خاص ترین و متفاوت ترین سبک های طلا فروشی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

مجتمع گنجینه طلا و جواهر تیراژه

یکی از مراکز جدید در بازار طلا فروشی و بورس طلا تهران، مجتمع گنجینه طلا و جواهر تیراژه است. این مرکز خرید نیز در غرب تهران واقع شده است و بیش از 60 واحد صنفی طلا فروشی در آن فعالیت می کنند. یکی از ویژگی های این مرکز طلا فروشی، همکاری با طلا سازان جوان ایرانی است که طلاهایی با سبک های خاص و متفاوت عرضه می کنند. اگر در خرید طلا سخت پسند هستید، می توانید مدل مورد نظر خود را در این مرکز خرید پیدا کنید.

معروف ترین گالری های طلا فروشی تهران

بعد از آن که با بازارهای طلا فروشی و بورس طلای تهران آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم که معروف ترین و شناخته شده ترین گالری های طلا فروشی تهران کدامند؟ در سایت بزمینه نیز می توانید بهترین طلافروشی ها را به همراه عکس و مشخصات بررسی کنید.

image_2a6e44d30576b0a5cbf4313fbbf483ee48721a15

گالری گوهربین

همان طور که از نام این طلا فروشی پیدا است، طلا و جواهر پیشه پدری صاحب این گالری بزرگ است. آقای گوهر بین مسئول این گالری در رشته جواهر شناسی در موسسه GLA آمریکا فعالیت داشته و حدود 8 سال ریاست صنف طلا و جواهر فروشی تهران را برعهده داشته است.

گالری مظفریان

از دیگر گالری های شناخته شده و مطرح تهران و ایران با بیش از 50 سال سابقه کاری، باید به گالری مظفریان اشاره کرد. این گالری از سال 1361 فعالیت خود را بین المللی کرده و هر ساله جدیدترین ساخته های خود را در نمایشگاه بین المللی هتل هیلتون تهران به نمایش می گذارد.

گالری جواهریان

اگر برای خرید طلا و جواهرات به دنبال یک طرح و مدل خاص و اروپایی هستید، گالری جواهریان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پیشه طلا سازی و جواهر سازی در این خاندان به دوران قاجار باز می گردد و می توان گفت هنر طلا سازی در این خاندان ارثی است. صاحب گالری جواهریان امروزی نیز دارای مدرک جواهر شناسی از آمریکا بوده و دارای یک برند بین المللی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی