|

۱۰ نکته طلایی سئو سایت

اگر به‌ تازگی به دنیای فروش اینترنتی قدم گذاشتید به یک گروه متخصص نیاز دارید که علاوه بر طراحی سایت در زمینه سئو هم از شما حمایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

در دنیای امروز طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی در رونق کسب‌وکارها پیداکرده است. کافی است بین اعضای خانواده خود کمی دقت کنید متوجه خواهید شد حتی برای خرید یک کالای خوراکی نیز ابتدا به سراغ سایت‌های اینترنتی ‌می‌روند تا شاید بتوانند خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام داده و یا فروشگاه‌هایی را پیدا کنند که کالای موردنظر را داشته باشند. در این زمان است که طراحی سایت، اهمیت خود را نشان می‌دهد.

البته در صورتی‌که شما به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید به دنیای فروش اینترنتی قدم بگذارید، قطعاً به یک گروه متخصص نیاز دارید که علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، در زمینه سئو سایت و سئو سایت وردپرس از شما حمایت کند. ما به شما گروه طراحی سایت و سئو سایت آن آی تی را معرفی می‌کنیم. متخصصان، مهندسین و کارشناسانی که در این گروه فعالیت می‌کنند در همه زمینه‌ها از شما حمایت کرده و تضمین می‌کنند که در صورت اجرای نکات طلایی سئو سایت بتوانید رتبه سایت خود را در کوتاه‌مدت بهترین شکل ممکن ارتقا داده و از سوی دیگر این رتبه را همیشه حفظ کنید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ نکته طلایی سئو سایت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که قطعاً به مدیریت سایت شما کمک خواهند کرد.

image_fcc41e44ee2be4845854d96f66541ee377f076c9

نکات طلایی سئو سایت

برخی از افراد این تصور را دارند که تنها راه‌اندازی یک سایت کمک می‌کند که در بین کاربران اینترنتی به‌خوبی دیده شوند؛ اما فراموش نکنید این موتور جستجوی گوگل است که مشخص می‌کند کدام سایت در اختیار کاربران قرار گیرد و شما درصورتی‌که به مسئله سئو سایت اهمیت ندهید نمی‌توانید در لیست انتخاب گوگل قرار گیرید. با توجه به اهمیت این موضوع، لازم می‌دانیم نکاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که قطعاً برای بهبود بهینه‌سازی سایت مؤثر واقع خواهند شد:

1- استفاده از کلمات کلیدی ترکیبی

همان‌گونه که می‌دانید یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای ارتقا سئو سایت، تولید محتوا است. به‌جرئت می‌توان گفت نوشتن محتوای یونیک و البته جذاب، نقش بسیار مهمی در ماندگاری کاربر در داخل سایت خواهد داشت. فرقی نمی‌کند که شما قرار است سایت خود را به‌عنوان اهداف آموزشی راه‌اندازی کنید و یا اینکه قرار است این سایت به فروشگاه اینترنتی برای ارائه کالا‌ها تبدیل گردد.

به‌هرحال وجود مطالب جذاب و خواندنی باعث می‌شود کاربر با هر هدفی به سایت شما سر بزند؛ اما این نکته را به خاطر داشته باشید زمانی که کاربران در باکس جستجوی گوگل موضوعی را سرچ می‌کند، بر اساس شباهت عبارت سرچ به کلمات کلیدی موجود در محتوای سایت شما، شانس دیدن سایت افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که سئوکاران اکیداً توصیه می‌کنند به‌جای استفاده از عبارت‌های تک‌واژه حتماً به سراغ کلمات کلیدی ترکیبی بروید چون کاربران در زمان سرچ از چند کلمه استفاده می‌کنند.

2- استفاده از دامنه مناسب

شما برای راه‌اندازی سایت به یک دامنه بسیار جذاب و مناسب نیاز دارید که از یک‌سو همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شده و از سوی دیگر برای موتور‌های جستجو به‌خصوص گوگل نیز مورد تأیید و البته جذاب باشد. بهتر است در دامنه سایت خود به‌نوعی به کسب‌وکار خود اشاره‌ای داشته باشید این موضوع اسم سایت شما را در ذهن مخاطب برای همیشه هک خواهد کرد. توصیه می‌کنیم برای انتخاب دامنه مناسب از کارشناسان و مهندسین باتجربه کمک بگیریم چراکه آن‌ها علاوه بر تجربه کاری، خلاقیت بسیار زیادی در انتخاب دامنه خواهند داشت. برای این منظور، گروه طراحی سایت آن آی تی نیز به شما بسیار کمک خواهند کرد و دامنه‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بر اساس آنچه در ذهن خود دارید انتخاب مناسبی داشته باشید.

image_d86d38d26760a6a00038b5c53d01945d4bc41d1b

3- توجه به مخاطبین موبایل

در گذشته، افراد زمانی که می‌خواستند به سایت‌های اینترنتی وارد شوند به لپ‌تاپ یا کامپیوتر نیاز داشتند ولی با ورود نسل جدیدی از موبایل‌ها به زندگی بشر، اکنون چنین محدودیتی وجود ندارد و همه افراد در هر زمان که بخواهند می‌توانند به‌راحتی با موبایل خود به سایت‌های اینترنتی سر بزنند؛ بنابراین مسئله ریسپانسیو بودن سایت برای موبایل و تبلت اهمیت زیادی دارد. در طراحی سایت خود به‌گونه‌ای عمل کنید که کاربران با هرگونه تجهیزات بتوانند به‌راحتی وارد سایت شما شده و سرعت بارگذاری و حتی نحوه بارگذاری آن برای مخاطب، بهترین شکل ممکن پیش برود.

4- انتخاب عنوان مناسب برای صفحات سایت

از دیگر نکات طلایی سئو سایت، انتخاب بهترین عنوان برای صفحات مختلف سایت است. جالب است بدانید برخی از افراد فکر می‌کنند همین‌که صفحه اول آن‌ها طراحی و عنوان جذابی داشته باشد، برای دیده شدن کافی خواهد بود درصورتی‌که این تصور کاملاً اشتباه است. لازم است بدانید گوگل تمامی صفحات سایت شما را موردبررسی قرار می‌دهد. درصورتی‌که همه صفحات از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و عنوان صحیح و کاربردی برای آن‌ها انتخاب‌شده باشد، قطعاً امتیاز ویژه‌ای را برای شما در نظر می‌گیرد.

عنوانی که شما برای محتوای نگارشی خود انتخاب می‌کنید نقش بسیار مهمی برای دیده شدن آن خواهد داشت. زمانی که کاربر وارد موتور جستجوی گوگل می‌شود، عنوان مدنظر خود را سرچ می‌کند. هراندازه عبارت سرچ شده به‌عنوان مقاله شما شباهت بیشتری داشته باشد شانس دیده شدن مطالب و صفحات سایت شما افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین به سراغ عنوان‌هایی بروید که علاوه بر برخورداری از کلمات کلیدی مناسب، جذابیت بسیار زیادی نیز داشته باشند.

5- توجه به سئو محلی

وقتی شما به فکر طراحی سایت فروشگاهی هستید، قطعاً این موضوع را می‌دانید که مخاطبین و کاربران تنها به آن دسته از فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کنند که مطمئن شوند این فروشگاه حقیقی بوده و در منطقه مشخص از کشور قرار دارد. به‌عبارت‌دیگر شما باید از طریق سئو محلی، موقعیت جغرافیایی خود را نیز برای کاربر تعریف کنید. این کار باعث می‌شود علاوه بر اینکه کاربران با اطمینان بیشتری خدمات سایت شما را موردبررسی قرار داده و از آن‌ها استفاده کنند، از سوی دیگر کاربرانی که در محدوده جغرافیایی شما قرارگرفته‌اند در صورت لزوم می‌توانند به‌صورت حضوری مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند؛ بنابراین در راستای بهینه‌سازی سایت، توجه به سئو محلی فراموش نشود.

image_8213b3c05a378ad7266b0b43c0601504678fa512

6- توجه به از تگ توضیحات برای تصاویر

شاید تابه‌حال این اتفاق برای شما نیز رخ‌داده باشد که بعد از ورود به یک سایت، برخی از صفحات برای شما باز نمی‌شود. البته این اتفاق یا به دلیل کندی سرعت اینترنت و یا به دلیل پایین بودن سرعت بارگذاری سایت رخ می‌دهد. به‌هرحال با توجه به اینکه این اتفاقات پیش‌بینی‌نشده هستند، شما باید تگ توضیحات را برای تصاویر در نظر بگیرید تا درصورتی‌که عکس‌ها برای کاربران به نمایش درنیامدند، از طریق تگ توضیحات بتوانند تشخیص دهند که این عکس قرار است چه موضوعی را برای آن‌ها به تصویر بکشد. این موضوع در ارتقاء سئو سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.

7- نگارش محتوای ارزشمند

این مسئله بسیار مهم است که شما برای سایت خود، محتوای یونیک، ارزشمند و جذاب بنویسید. وقتی‌که کاربر به سراغ موتور جستجوی گوگل می‌آید تا پاسخ سؤالات خود را به دست بیاورد، قطعاً به دنبال مطالب تکراری نیست. ترجیح می‌دهد سایت‌هایی را بررسی نماید که متن‌های خاص و البته پربار دارند؛ بنابراین برای نگارش محتوای سایت خود حتماً یک تیم حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید. برای این منظور می‌توانید بر روی کمک تیم طراحی سایت و سئو سایت آنی آی تی حساب کنید. نویسندگان باسابقه‌ای که در این گروه فعالیت دارند به شما کمک می‌کنند تا در هر زمینه‌ای بتوانید محتوای بسیار جذابی را برای سایت خود تولید کنید.

8- افزایش سرعت سایت

متأسفانه برخی از سایت‌ها علی‌رغم اینکه ازنظر محتوایی بسیار پربار هستند، ولی به دلیل اینکه سرعت پایینی دارند، از حوصله کاربر خارج بوده و کاربران به‌محض ورود به سایت سریعاً آن را ترک می‌کنند. فراموش نکنید اگر کاربر در لحظه از سایت شما خارج شود، قطعاً گوگل برای شما امتیاز منفی در نظر می‌گیرد. با توجه به اهمیت این موضوع، حتماً سرعت سایت خود را همواره بالا نگه‌داشته و در طول روز کنترل‌های لازم را انجام دهید تا در صورت بروز مشکل در بارگذاری سایت، بتوانید در اولین فرصت آن را برطرف کنید.

9- توجه به سئو وردپرس

در راستای تولید محتوای سایت، یکی از سیستم‌های که به‌خوبی به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای سایت خود را بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و سئو سایت را ارتقا دهید، وردپرس است. درصورتی‌که به فکر راه‌اندازی وردپرس هستید، کافی است از مهندسین گروه طراحی سایت آنی آی تی کمک بگیرید. متخصصین ما قطعاً چنین پیشنهادی را برای شما خواهند داشت. اجازه دهید تمامی راه‌های مؤثر، اصولی و البته کاربردی برای ارتقاء سئو سایت امتحان شود تا شما بتوانید برآیند تمامی این روش‌ها برای بهینه‌سازی سایت خود را شاهد باشید.

image_6028e5b6779f40f7f8b7af6626dc9e7b9bc4fe4e

10- کمک گرفتن از سئوکاران حرفه‌ای

اگر در داخل موتور جستجوی گوگل هر موضوعی را صادر کنید متوجه می‌شوید که سایت‌های زیادی در زمینه این موضوع فعالیت می‌کنند. همین مسئله نشان‌دهنده اهمیت راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی برای کسب‌وکار خود خواهد بود. درواقع اگر می‌خواهید از جمع رقبا عقب نمانید، باید فعالیت‌های اینترنتی خود را آغاز کنید. شما برای طراحی سایت به‌خصوص طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید از گروه طراحی آنی آی تی کمک بگیرید. مهندسین ما در این زمینه با تسلط به اصول طراحی سایت، سئو سایت و سئو وردپرس به شما تضمین می‌دهند که سایتی باکیفیت و محتوای خاص نیز در اختیار داشته باشید که برای کاربران جذاب بوده و هرروز تعداد کاربران شما را بیشتر از قبل خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی